  • Data: 2012-01-12 17:19:33
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-12 16:56, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:jem2o3$kti$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba się kulał.
    > 107 KM to jest mało, nawet jak na auto lżejsze 1/3.
    Hmmm.
    Szybkość i możliwość jazdy zależy najbardziej od "białkowego" łącznika
    pedałów z kierownicą.
    Jakoś przy normalnej jeździe nie przeszkadza mi pojazd mający aż 45KM -
    a taki ostatnio się przemieszczam...
    A że taka "moc" lepszej kosiarki wymaga starannego dopracowania techniki
    jazdy to inna bajka - wystarczy troszkę doświadczenia :)

    Na trasach codziennych nie mam autostrad, czy ekspresówek (a 140 to
    osiągam bez problemu) oraz stosuję się do "dowcipnych cyferek" na znakach...
    Nawet w Porsche nie urwał byś na tych trasach (ok. 20km) więcej niż 2-3
    minuty - obszar zabudowany, ślepe wzniesienia oraz zakręty wyprofilowane
    "inaczej"...

    Wiem dziwny jestem, nie brandzluję się Veyronem, czy innym Ferrari...
    --
    Wojciech Smagowicz