  • Data: 2011-09-03 21:22:31
    Temat: Re: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jerzu" r...@4...com

    > Pokaż post, w którym Piotr W. chce tuner DVB-C. Potem porozmawiamy o
    > stanie umysłowym subskrybentów.

    Skup się na tym, co istotne. :) (nie jest istotne, czy rozmawiamy
    o Piotrze W czy o innej osobie, ale to jest istotne, czy DVB-C na
    USB jest potrzebny lub przydatny komukolwiek)

    "jerzu" e...@4...com

    > W 90% ten tuner DVB-C i tak mu się nie przyda.

    A jeśli nie potrafisz skoncentrować ;) swej uwagi na tym,
    co istotne -- randkuj z kimś innym. :) Na razie wyglądasz
    jak troll. :) Mój błąd nie jest tutaj istotny. Ja nie
    rozpatruję choroby umysłowej tego czy innego grupowicza,
    ale rozpatrujemy przydatność DVB-C na USB.

    "Piotr W." j3lrng$uqf$...@n...onet.pl

    > Te które podałem w linkach dekodują sygnał MPEG-2 i MPEG-4 wiec czy to
    > będzie sygnał z anteny czy z kabla nie ma chyba znaczenia.
    > Spokojnie do kablówki można je używać.

    Ten post (autorstwa Piotra W) sugeruje, iż Piotr W raczej ;) potrzebuje DVB-C.
    A moim błędem (poza napisaniem niema itp. błędami) polega na zawężeniu grona
    osób potrzebujących DVB-C na USB (podejrzewam -- i o tym wspominam -- że tych
    osób jest cała masa) tylko do Piotra W. Zamiast tej ,,nazwy'' można podstawić
    nazwę typu ,,osoba X'' -- albo wiem nie jest istotne, kto potrzebuje, ale czy
    ktokolwiek potrzebuje, a raczej -- czy jest zapotrzebowanie na takie coś...

    -=-

    Nie po raz pierwszy rozmowa z Tobą prowadzi na manowce. Chyba lubisz
    schodzenie na tematy poboczne... Rozmawiamy o DVB-C, nie o konkretnych
    osobach -- i Ty nie masz co do tego wątpliwości, co pokazujesz w tym poście:

    "jerzu" s...@4...com

    > Jako użytkownik kablówki.

    w którym nie wypowiadasz się jako znajomy Piotra W czy innej osoby
    (na przykład VSS) ale jako użytkownik kablówki. Jeśli bawi Cię takie
    odchodzenie od tematu -- pogadaj z Animką, nie ze mną. :) Mnie daj
    PLONka. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'