  • Data: 2011-09-04 18:00:35
    Temat: Re: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Sep 2011 23:42:29 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Być może -- mnie Dipol powiedział, że do odbioru programów emitowanych przez Dipol
    >(i zapewne przez inne kablówki) potrzebny jest odbiornik z DVB-C -- i nic poza tym,
    >o żadnym parowaniu nie wspominał, ale może jakoweś parowanie jest potrzebne.

    Nie wiem, dla mnie Dipol to producent osprzętu antenowego. A że tak
    się nazywa jakiś lokalny operator kablowy to dowiedziałem się właśnie
    od Ciebie. I jego oferta albo wymagania techniczne mało mnie
    interesują.
    Owszem, do odbioru kanałów cyfrowych w kablówce w 90% potrzebny jest
    dekoder DVB-C. I tu się zgadzam. Ale w 90% sygnał jest kodowany, a do
    jego zdekodowania potrzebny jest zestaw STB + karta. Żaden ze znanych
    mi operatorów, który działa w mojej okolicy (UPC, Aster, Vectra,
    Multimedia), nie pozwala na dzierżawę samej karty, którą można włożyć
    do tv celem dekodowania kanałów cyfrowych. I tyle tematem wyjaśnienia
    przydatności tunera DVB-C w laptopie.

    >Jako zwykły użytkownik jesteś mocno zaangażowany w gaszenie zainteresowania
    >takim czymś jak połączenie DVB-T z DVB-C w jednej obudowie, na dodatek obudowie
    >bez monitora, ale z USB... Telewizory mają gniazdka USB, można za pomocą tych
    >gniazdek podłączyć dysk, aby na ten dysk coś nagrać... Wiem na pewno -- sprawdzałem
    >jeszcze i dziś w Komputroniku, gdzie rozmawiałem o Panasonicu i Samsungu... Na
    >Panasonicu jest nawet naklejka mówiąca o możliwości nagrywania na dysk poprzez
    >port USB...

    Co to ma wspólnego z tematem wątku?

    >Tak na moje oko to prezentujesz kogoś, kto źle wybrał i nie chce, aby inni ludzie
    >wybrali dobrze. :) A pamiętam, że jakiś czas wyzywano mnie od... No... Od
    niemądrych,

    Mam TV z tunerem DVB-T i DVB-C. Jedyne co na nim odbieram w DVB-C to
    reklamówki UPC. I nic więcej, reszta jest _kodowana_. I tyle tematem
    wyjaśnienia przydatności tunera DVB-C w TV.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280