  • Data: 2011-09-03 21:42:29
    Temat: Re: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jerzu" j...@4...com

    > DVB-C które jest zakodowane. A do odkodowania potrzebny jest STB
    > operatora wraz z kartą sparowaną z tym STB.

    Być może -- mnie Dipol powiedział, że do odbioru programów emitowanych przez Dipol
    (i zapewne przez inne kablówki) potrzebny jest odbiornik z DVB-C -- i nic poza tym,
    o żadnym parowaniu nie wspominał, ale może jakoweś parowanie jest potrzebne. Inna
    sprawa, że jeśli można podłączyć telewizor z ekranem, to chyba można też podłączyć
    telewizor bez ekranu, a czy potrzeba do tego jakiegoś parowania, zgłaszania czy
    uzgadniania -- nie jest tu istotne. W wielu domach czy mieszkaniach jest wiele
    odbiorników telewizyjnych, dlatego raczej ;) nie należy obawiać się kłopotu
    z podłączeniem takiego czegoś razem ze zwykłym telewizorem, o ile będzie to
    możliwe od strony technicznej.

    -=-

    Jako zwykły użytkownik jesteś mocno zaangażowany w gaszenie zainteresowania
    takim czymś jak połączenie DVB-T z DVB-C w jednej obudowie, na dodatek obudowie
    bez monitora, ale z USB... Telewizory mają gniazdka USB, można za pomocą tych
    gniazdek podłączyć dysk, aby na ten dysk coś nagrać... Wiem na pewno -- sprawdzałem
    jeszcze i dziś w Komputroniku, gdzie rozmawiałem o Panasonicu i Samsungu... Na
    Panasonicu jest nawet naklejka mówiąca o możliwości nagrywania na dysk poprzez
    port USB...

    -=-

    Tak na moje oko to prezentujesz kogoś, kto źle wybrał i nie chce, aby inni ludzie
    wybrali dobrze. :) A pamiętam, że jakiś czas wyzywano mnie od... No... Od niemądrych,
    gdy nieumiejętnie przestrzegałem przed zakupem złego (nieodpowiedniego) odbiornika
    telewizyjnego na USB... Niektórzy (niekoniecznie na grupach) uważali całkiem
    niedawno,
    że do odbioru TV cyfrowej nadają się tez odbiorniki analogowe, gdyż odbiornik ma
    tylko
    odebrać sygnał z przewodu antenowego (podłączonego wprost do anteny lub do sieci TV
    kablowej) i puścić ten sygnał w port USB, a resztą zajmie się komputer... :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j3md4q$5l0$...@i...gazeta.pl

    > Nie chcę bijatyki -- zasięgałem w tej sprawie języka i w 100%

    Jak ktoś chce ze mną rozmawiać -- możemy porozmawiać, choć moja wiedza na
    ten temat jest raczej ;) skromna. Jeśli ktoś nie umie rozmawiać (jak ty)
    niech pruje swych sił nie ze mną, ale z kimś innym. :) Poza Aniką chyba
    pewna ;) Gosiewska by się nadawała do takich ,,rozmów''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'