  • Data: 2012-04-29 17:21:12
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message
    news:jnhoh8$voj$1@news.dialog.net.pl...

    > 2 razy w tygodniu. Ale wiesz, tak się zastanawiam czy to w ogóle da się
    > prosto przeliczyć. Tydzień - 5 dni ostrej jazdy plus 2 dni spokoju.

    Dwa ładowania w tygodniu dzielą tydzień na TRZY kawałki
    gdzie telefon ma pracować na baterii. Tak samo jak dwie
    przesiadki znaczą że jechałeś trzema tramwajami... Trudne?
    A skoro tak, to czas na baterii jest równy czas tydzień/3.

    > Fakt.

    No więc po co ten płacz? :-)

    > W zasadzie mogę polecić. Gdyby nie przymus - został bym przy nim.
    > W sieci piszą że delikatny - takie robi wrażenie, ale tylko wrażenie, jest
    > solidny i pierońsko szybki.

    > Rzecz nie w tym co z dodatków w telefonie siedzi, tylko co startuje przy
    > uruchomieniu. Z drugiej strony zazwyczaj wyłączam telefon przez przypadek
    > (podczas trzymania w ręku zaczepiam o wyłącznik), więc bardziej boli brak
    > możliwości decyzji chyba.

    Przykre... Czyżby błąd projektu skoro można tak łatwo go wyłączyć?

    > Nie, niestety nie potrafię. Poza tym to nie jest bloatware, tylko
    > zwyczajne aplikacje zapewne komuś przydatne, komuś młodemu
    > jak sądzę.

    Można się uprzeć że wszystko z bloatware dla kogoś może być
    użyteczne... Ale dlatego nazywamy to bloatware bo TY tego
    nie potrzebujesz, nie instalowałeś a producent wsadził to tam
    tylko po to aby się pochwalić że nasz telefon sprzedajemy ze
    12 aplikacjami na pokładzie... A że z tego to 3 programy mailowe
    robiące praktycznie to samo to już nikt nie musi wiedzieć, nie...

    > Ale wiesz, przy budżecie IP4 to już nie będzie tani telefon, a skoro tak,
    > to z A też nie będzie kłopotu.

    Może powinien szukać czegoś z górnej półki właśnie ale używanego
    a nie nówki taniochy z którą są problemy. Zamiast nówkę poldka
    niech szuka 3 letniej toyoty lub merca :-)