  • Data: 2012-04-29 18:42:26
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-29 18:01, PlaMa wrote:

    > A polecisz mi nowy aparat, na współczesnej przeciętnej poniżej 1000zł?

    Jest SGS Plus, do ktorego linka podawalem w innej odpowiedzi. Nie mialem
    tego telefonu, ale jesli poprawili dzialanie GPS (ktore w SGS bylo mocno
    popsute) i nie dodali, zadnego innego "ficzera" to ten telefon moze byc
    niezla oferta. W kazdym razie przed zakupem zachecalbym do przeczytania
    roznych testow i opinii, zebys sie nie wpakowal na mine.

    > No naczytałem się, że nie jest idealnie, ale też nie było aż tak
    > drastycznych opinii jak Twoja, niemniej dzięki za info :)

    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3621&idPhone2=3514&idPhone3=3252
    Zwroc uwage na oba gorne narozniki jak sa sliczne zaniebieszczone w
    Defy, zreszta cale zdjecia takie sa.
    Akurat w tym tescie ciezko dojrzec lokalne zafarby, ale w niektorych
    egzemplarzach wystepuja.
    Fakt, moze za duzo wymagam; jednak jakosc zdjec z SGS2 jest juz dla mnie
    jak najbardziej akceptowalna, natomiast z Nokii N8 swietna (oczywiscie w
    odniesieniu do telefonow).

    > co masz na myśli pisząc polaryzacji? Ogólnie recenzje jakie
    > czytałem/oglądałem były raczej pozytywne (nawet te nowsze z końcówki 2011)

    Przyklad: jesli polozysz sie na podlodze/lozku i polozysz przed soba
    telefon na plasko, odpalisz na nim np ksiazke z czarnym tlem, to patrzac
    na ekran pod tym katem czern nie bedzie czarna tylko szara. Kontrast
    spada bardzo mocno. Wystarczy jednak telefon skierowac ekranem bardziej
    w kierunku twarzy, zeby bylo ok. W SGS2 ne ma wogole tego typu problemow.

    > Przechodziłem to ze Spicą to przeżyje to z defy (jeśli się zdecyduję na
    > nią) nie przeraża mnie wgranie nowego softu (póki nie muszę tego robić
    > co tydzień by telefon w ogóle działał)

    Po wgraniu CM7.1 wszystkie te problemy minely jak reka odjal, przy
    okazji zlikidowano rozne bzdury jak np podwojna blokada ekranu: jesli
    ustawisz sobie odblokowywanie wzorkiem to po wlaczeniu musisz odblokowac
    wzorek a nastepnie przesunac ekran, zeby moc korzystac z telefonu. Nie
    mam pojecia ile placa testerom w Motoroli ale wyglada na to ze
    zdecydowanie zbyt malo ;]

    > 1500zł za SGSII do 700zł z MD+ :/

    Wiem i rozumiem. Patrzac obiektywnie Motorola Defy z CM7.1 jest bardzo
    dobrym rozwiazaniem. Dziala bardzo przyzwoicie jako smartfon a oprocz
    tego jest wszystkoodporna (swoja na dziendobry topilem w zlewie :])
    Bateria tez trzyma bardzo dobrze.
    Przed zakupem poczytaj jeszcze od CM na Defy+ bo zwykla Defy z CM to
    niemal nowe urzadzenie rowniez pod wzgledem wydajnosci i tu nie chodzi
    mi o oszczednosc na samym urzadzeniu ale o mozliwosc skorzystania z
    dobrodziejstw tego ROMu. Spojrzalem na strone CM, nie ma wsparcia dla CM
    dla D+