  • Data: 2012-04-29 18:01:20
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-29 14:29, atm pisze:

    > Decydujac sie na SGS2 lub Defy wybierasz zupelnie rozne urzadzenia
    > dedykowane do roznych zastosowan.
    > Zastanow sie czy potrzebujesz wodoszczelnosci, bo razem z nia otrzymasz
    > telefon ponizej wspolczesnej przecietnej:

    A polecisz mi nowy aparat, na współczesnej przeciętnej poniżej 1000zł?

    > 1. Slaby aparat i to nie chodzi o MPx a szum, wystepujace w niektorych
    > egzemplarzach przebarwienia.

    No naczytałem się, że nie jest idealnie, ale też nie było aż tak
    drastycznych opinii jak Twoja, niemniej dzięki za info :)

    > 2. Slaby wyswietlacz; rozdz na 3.7 jest ok, natomiast lcd wypada
    > niedobrze pod katem polaryzacji, w zaden sposob nieporownywalny do SGS2

    co masz na myśli pisząc polaryzacji? Ogólnie recenzje jakie
    czytałem/oglądałem były raczej pozytywne (nawet te nowsze z końcówki 2011)

    > 3. wifi na stockowym romie jest dla mnie nieuzywalny, bardzo czesto
    > zrywa polaczenie moim tp-link. Zreszta wlasciciele innych routerow tez
    > narzekaja na ta przypadlosc
    > 4. Predkosc; na CM jest calkiem dobrze, na stockowym tak sobie
    > Podsumowujac, sugerowalbym zaraz po zakupie wrzucic CM, zeby wszystko
    > dzialalo jak nalezy.

    Przechodziłem to ze Spicą to przeżyje to z defy (jeśli się zdecyduję na
    nią) nie przeraża mnie wgranie nowego softu (póki nie muszę tego robić
    co tydzień by telefon w ogóle działał)

    > SGS2 to zupelnie inna bajka: predkosc, jakosc obrazu, jakosc foto na
    > zupelnie innym poziomie. Wiekszy wyswietlacz oferuje tez komfortowe
    > pisanie i przegladanie stron. Cos za cos.

    1500zł za SGSII do 700zł z MD+ :/