  • Data: 2012-04-29 18:18:42
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-29 17:06, Pszemol wrote:

    > Acha, przez słuchawki jest jeszcze jedna...
    > Ale niezależnie czy słuchasz rozmowy z kolegą czy youtuba
    > to ustawienie masz to samo. Zresztą jest to bez znaczenia bo
    > iPhone ma specjalne guziki + i - do ściszania/zgłaśniania
    > słuchawek bez budzenia ekranu telefonu.

    Przez sluchawke - w sensie prowadzonej rozmowy telefonicznej.
    Nadal musisz pamietac, zeby powrocic do oczekiwanego poziomu glosnosci,
    ja zas nie chce o tym pamietac. Podobnie jak nie lubie pamietac o
    wlaczaniu/wylaczaniu swiatel w samochodzie podczas jazdy dziennej.
    W 99,9% o tym pamietam ale czasem jakas systuacja calkowicie zaskoczy i
    mozna zapomniec je wlaczyc.
    Zreszta o czym tu dyskutowac - dla mnie to mush have, dla Ciebie
    nieistotny szczegol i nie ma co roztrzasac sprawy.

    > Sorry, ale nie przekonuje mnie Twoje tłumaczenie...
    > Mi bardziej pasuje fakt, że głośność jest dostosowana do potrzeb
    > w danej chwili i nie muszę przewidywać w momencie ustawiania
    > alarmu co będę potrzebował miesiąc na przód.

    Niekoniecznie miesiac w przod tylko jutro rano na przyklad, dziecko gdy
    sobie pogra w cos na telefonie tez ustawi wlasny poziom; i wg koncepcji
    "it just works" oczekiwalbym, ze niezaleznie jak i w ktorym momencie
    bedzie wciskalo guziki glosnosci, rano alarm ustawiony w kalendarzu
    bedzie dzwonil wg poziomu, ktory ustawilem wczesniej.