    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sat, 28 Apr 2012 23:20:15 +0200

    On 2012-04-28 22:57, Pszemol wrote:

    > Przerost formy nad treścią?

    Eeee Pszemol, to dosc typowy argument fanow Appla ;P

    > Czym różni się 6 od 3, 4 i 5?
    > Albo po co rozróżniać 2 od 1?

    No ale jak ma sie wg Ciebie glosnosc youtuba czy odtwarzacza mp3
    odglosnosci dzwieku w sluchawce? Jak dla mnie sa to dwa zupelnie rozne
    zagadnienia.

    > W iPhone pod iOS są dwa ustawienia głośności: 1 i 2 osobno,
    > 3, 4, 5, 6 osobno. Do tego masz jeszcze kombinację wibratora.

    Tak, tu tez jest mozliwosc wlaczenie i wylaczenia wibracji.

    > Ale ja nie chcę mute - ja chcę się o alarmie dowiedzieć, ale po cichu...

    Jesli wyciszam, to w okreslonym celu: nie chce wogole robic halasu, od
    tego mam wibracje zeby mnie powiadomily. Nie pisze, ze sie nie da. Moze
    sie da ale nigdy nie szukalem takiej opcji w systemie ani wsrod
    dodatkowych aplikacji.

    Piszesz o przeroscie formay nad trescia... ale wlasnie ten "przerost"
    umozliwia mi ustawienie alarmu z kalendarza w taki sposob, ze ciche
    sluchanie poprzedniego wieczora mp3 nie spowoduje, iz nastepnego ranka
    przegapie czegos waznego zapisanego w kalendarzu.