  • Data: 2012-04-29 13:49:21
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-29 13:12, Waldek Godel pisze:

> [...]

    Ogólnie wątek znowu przerodził się w flame aple lover vs. alpe haters :)
    Nie mniej wyciągnąłem pewne wnioski w co celować :)

    Na tą chwilę czekam aż wejdzie SGSIII i zobaczymy co się stanie z cenami
    SGSII lub Nexsusa, ogólnie bardzo ciekawie wygląda Defy (tylko ten
    jednordzeniowy 800MHz procek mnie niepokoi). Dziękuję Pszemolowi i
    innym, którzy podzielili się swoimi uwagami dotyczącymi iPhonów i
    telefonów z Windows, jednak nie chce skreślać jeszcze Androida. Jedno
    złamanie otwarte w nodze nie zniechęci mnie do chodzenia :) Nie wierzę,
    że wszystkie androidowce są niegodne zaufania i nieprzemyślane :)