  • Data: 2012-04-29 00:37:56
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Mam w abonamencie 2 GB transferu 3G na miesiąc

    I kogo to obchodzi?
    Ja mam tyle samo w 2 abonamentach, do tego darmowe Aero2. Ale nie mam na
    tyle bezczelności, aby uważać, że każdy tak ma i dlatego powinien
    zrezygnować z bezkosztowego przesyłu danych, bo to takie "passe". Takie
    próby ewangelizacji przez pryzmat własnego "ja mam" są zwykłą formą
    buractwa.

    > Jeśli Ciebie te kilkadziesiąt złotych na miesiąc tak bardzo ogranicza
    > i cofa w czasie do 2005 a nawet 1995 roku to może nie kupuj smartfona, co?

    I jak zwykle wykazałeś się chamstwem i buractwem, tak charakterystycznym dla
    spasionych tambylców, którym do pustego łba nie przyjdzie, iż dyskutując na
    grupie w hierarchii *.pl powinni chociaż z grubsza zapoznać się z polskimi
    realiami społeczno-ekonomicznymi. W tych nielicznych przerwach między
    trollowaniem przejrzyj wątki z tej grupy, może choć trochę rozjaśni ci się w
    tej łepetynie.

    JoteR