  • Data: 2012-04-28 23:47:24
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś się konkretnie nie zgadza?

    2 razy w tygodniu. Ale wiesz, tak się zastanawiam czy to w ogóle da się
    prosto przeliczyć. Tydzień - 5 dni ostrej jazdy plus 2 dni spokoju.

    > Oczywiście. Nic nie jest wieczne. Masz z tym jakiś problem?
    > Jak ci się po 2 latach bateria zużyje to i tak wymienisz pewnie telefon
    > na nowy. A jak nie, to kupisz sobie nową baterię na następne 2 lata.

    Fakt.

    > No to może koledze spasuje...

    W zasadzie mogę polecić. Gdyby nie przymus - został bym przy nim.
    W sieci piszą że delikatny - takie robi wrażenie, ale tylko wrażenie,
    jest solidny i pierońsko szybki.

    > W przypadku iOS zadbał aby w kupowanym telefonie było tyle
    > aplikacji ile trzeba i tylko tyle... Jak potrzebujesz więcej to sobie
    > dociągniesz to co chcesz z Appstore. Nie ma potrzeby ładować
    > telefonu zwłaszcza kilkoma aplikacjami do tej samej funkcji - to
    > bardzo utrudnia poznawanie nowego sprzętu użytkownikom.

    Rzecz nie w tym co z dodatków w telefonie siedzi, tylko co startuje przy
    uruchomieniu. Z drugiej strony zazwyczaj wyłączam telefon przez
    przypadek (podczas trzymania w ręku zaczepiam o wyłącznik), więc
    bardziej boli brak możliwości decyzji chyba.

    > A nie możesz odinstalować niepotrzebnego bloatware?
    Nie, niestety nie potrafię. Poza tym to nie jest bloatware, tylko
    zwyczajne aplikacje zapewne komuś przydatne, komuś młodemu jak sądzę.

    > Ale to zniechęca do systemu.

    Owszem. Producentowi wydaje się, że wie lepiej co klient potrzebuje.

    > Takie opisy są małoobrazowe - to trzeba chyba użyć aby docenić.
    > Z tego co pisałeś to żadna rewelacja, wręcz brzmi skomplikowanie.
    > Ile masz osób do których tak często dzwonisz aby potrzebować
    > takie optymalizacje klikologii?

    Oczywiście, jeszcze lepiej dotknąć.
    Kontaktów z pół tysiąca, aktywnych może z 50 osób.

    > Ja klikam na zieloną ikonę ze słuchawką (program telefonu) i tam
    > program pamięta gdzie byłem ostatnio (na której zakładce), a często
    > jestem na "recent calls", więc drugim kliknięciem wybieram osobę z listy
    > i już telefon sam nawiązuje połączenie, przestawia ekran na rozmowę
    > gdzie pojawia się obrazkowe menu do wyłączenia rozmowy czy
    > przestawienia na głośnomówiący, czy wywołania klawiaturki itp...

    Też tak robię, ale czasami wymaga to przewinięcia wręcz kilku ekranów.
    Na dodatek małpa jedna pamięta, że przewinąłem do połowy listy i
    następnym razem tam zacznie, a ja chciał bym od początku.

    > Tani telefon z androidem... i nie był zadowolony.
    > I czego szuka? Innego taniego telefonu z androidem. Mądre to?
    > Więc polecam mu przetestowanie czegoś innego.

    Ale wiesz, przy budżecie IP4 to już nie będzie tani telefon, a skoro
    tak, to z A też nie będzie kłopotu.

    Miłego.
    Irek.N.