  • Data: 2010-12-12 09:51:27
    Temat: Re: Jaki PROSTY kompakt dla starszej osoby?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Dec 2010 02:30:10 +0000 (UTC), Kalina Milska wrote:
    >Chciałabym kupić jakiś prosty aparat cyfrowy kompaktowy dla mamy. Mama jest
    >starsza (ale nie tak bardzo - 58 lat) i niestety nie radzi sobie zbyt dobrze z
    >elektroniką i sprzętem (komputer, telewizor itp.)
    >W zasadzie mój jedyny warunek, to żeby aparat był NAPRAWDĘ PROSTY w obsłudze, w
    >miarę możliwości z wyraźnymi przyciskami i dobrze napisaną instrukcją po
    >polsku.

    A po co - proste to one sa wszystkie - wycelowac, nacisnac, reszta sie
    sama zrobi. Jak przeczyta instrukcje to sie jej wyda skomplikowany,
    chyba ze to zla instrukcja bedzie :-)
    (instrukcje to sa nawiasem mowiac coraz gorsze - za duzo papieru by
    trzeba)

    Przejdz sie do jakiegos sklepu - wiele z tych zabawek jest nie na moja
    reke. Moze Mama ma mniejsza - ale szczesliwie wiekszosc jest jakby dla
    dzieci, co ogranicza wybor. No chyba ze tu bedzie preferowane
    malenstwo co nie obciaza torebki.
    I druga sprawa - zasieg lampy. w tanszych modelach to one z trudem na
    2m starczaja. Nie nadaja sie do wnetrz.

    >Parametry mają całkowicie drugorzędne a nawet trzeciorzędne znaczenie.
    >Pomoże mi ktoś i doradzi coś sensownego?

    To moze jakas komorke z foto ?

    J.