  • Data: 2010-12-13 06:40:14
    Temat: Re: Jaki PROSTY kompakt dla starszej osoby?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent ab nadaje:
    > Czy to świadczy o IQ? Śmiem wątpić. Skąd wiesz czy mama
    > inicjatora wątku nie potrafi innych zagadnień opanowywać lepiej
    > i sprawniej niż twój ojciec, a z elektroniką sobie nie radzi.
    > Każdy coś robi lepiej a coś gorzej. I wiek tu nie ma żadnego
    > związku, IQ także.

    Umknęło ci że to nie ja wspominałem o wieku mamy inicjatora wątku (jakby
    to miało dla zukupu jakieś znaczenie) ani nie krzyczałem wielkimi
    literami o NAPRAWDĘ PROSTYM dla niej aparacie, gdy do zrobienia zdjęcia
    czymkolwiek dostępnym w handlu wystarczy wycelować (mniej więcej) w
    kierunku fotografowanego obiektu i nacisnąć jeden przycisk. Do tych
    czynności wystarczy IQ-9.

    Do inicjatora wątku: Aparat dla mamy warto kupić co najmniej taki jak
    dla siebie:
    - bo będzie się na większości zdjęć
    - bo zdjęciami ze zbyt prostego modelu może się zniechecić
    - bo czas spędzony z mamą na nauce obsługi aparatu może być bardzo miły
    - bo to może faktycznie być jej ostatni aparat w życiu
    - bo Święta są raz w roku
    - bo to w końcu mama