  • Data: 2010-12-12 22:19:26
    Temat: Re: Jaki PROSTY kompakt dla starszej osoby?
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-12 22:59, Stan.Matyska pisze:

    > szczegolnego 'szacunku' dla narodu ale i
    >
    > ....kara smierci....za Tuska oczywiscie, bo na Kaczynskich w dobrym
    > tonie jest wylewanie pomyj, posmiewiska i przezwiska!
    > StaM

    Uważałem Lecha Kaczyńskiego za bardzo złego prezydenta, Jarosława
    Kaczyńskiego uważam za osobę szkodzącą Polsce - zarówno, gdy był
    premierem jak i obecnie. Ale żadnego z nich nigdy bym gównem nie nazwał
    - bo po pierwsze - to poniżej pewnego poziomu kultury, którego staram
    się nie przekraczać, po drugie - lżąc osoby pełniące najwyższe funkcje
    państwowe na które to funkcje zostali powołane w wyniku demokratycznych
    wyborów obrażałbym de facto cały naród. Wynik demokratycznych wyborów
    może mi się nie podobać, ale moim obowiązkiem jest go uszanować.
    I dotyczy to wszystkich demokratycznych wyborów. Nie ma obowiązku
    lubienia Donalda Tuska czy Bronisława Komorowskiego, można ich polityki
    nie akceptować (w końcu żyjemy w wolnym kraju), ale z racji pełnionego
    urzędu należy im się szacunek. Bo jeśli nie szanujemy władz, które sami
    sobie wybraliśmy - to nie szanujemy samych siebie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)