  • Data: 2009-09-29 09:39:55
    Temat: Re: Jaki CPU?
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@M...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OMSON wrote:
    > Muszę dokupić jakiś 2 rdzeniowy procesor pod LGA775 - zastosowanie to
    > home recording (kilkanaście śladów audio 24bit/44,1kHz, wtyczki typu
    > sampler perkusyjny, emulator wzmacniaczy itp). Obecny konfig na P4
    > 3,2GHz (2GB RAM, SATA 80GB) bardzo często nie wyrabia powodując dropy.
    > Interesuje mnie zakup jak najbardziej budżetowego procesora i zapytuje
    > czy do tych zastosowań lepiej sprawdzi się Pentium Dual Core E5300
    > (2x2600MHz 2MB Cache) czy starszy E6320 (2x1,86MHz 4MB Cache). Pierwszy
    > z racji bardziej zminiaturyzowanej technologii zapewne mniej sie grzeje
> [...]

    U mnie podobne rzeczy o jakichs piszesz (ezdrummer albo jakiś bluenoise
    drumset, ze cztery ścieżki z emulatorami wzmacniaczy, paczek i
    stompboxów, bas + parę soft synthów + rózne reverby, filtry i inne
    delaye) wybrabia się w riltajmie z przyzwoitym zapasem na lekko kręconym
    E2180 (@2,8Ghz), więc pewnie którykolwiek z wymienionych będzie śmigać.
    Stymże pewnie ten E5300 będzie mniej ogrzewać otoczenie :)

    --
    bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
    szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo