    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka wodoodporna kamera na lusterka do ciężarówki?
    Date: Wed, 8 Jun 2016 11:57:27 +0200

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5755e682$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    ai/daf_veidrodis_jm3526eh4r.png

    > To źle zrozumiałem, że musi być minimum 720. W takim razie jest więcej
    > ofert na rejestratory w rozdzielczości PAL i są zauważalnie tańsze.

    s-motorcycle-Truck-Car-DVR-Camera-driving-recorder-m
    onitor/32339872289.html

    > Musisz określić swój budżet, wtedy można dobrac coś pod kątem jakości
    > obrazu i niezawodności.

    Jesli chodzi o rozdzielczość PAL, to tu masz kilka kamer i rejestratorów:

    http://janexint.com.pl/index.php?id_category=236&con
    troller=category
    http://www.bcscctv.pl/category/rejestratory-analog-b
    cs-mobilne