-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8gcbnvrw8sa2$.5muyityfa2ua$.dlg@40tude.net>
<k4trr1$f94$1@mx1.internetia.pl>
<93fcktzv9oid$.o9b9g3ylbhy2.dlg@40tude.net>
<1htom6to78imu$.dlg@rower.power.pl> <k4u0ka$pbn$2@node2.news.atman.pl>
<507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
<k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl> <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
<5073ffe7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<k511ql$g1b$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <k511ql$g1b$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Tue, 9 Oct 2012 14:06:29 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 46
Message-ID: <50741345$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.54.242
X-Trace: 1349784389 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26701 83.7.54.242:56522
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468046
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
W dniu 2012-10-09 12:43, J.F pisze:
>>>> Choćby z tego, co sam zacytowałeś wynika, że akurat ten konkretny
>>>> jest
>>>> zarejestrowany na 3,5 t.
>>> W artykule jest mowa o "przeciążaniu", a tutaj mamy raczej
>>> przekręt
>>> przy rejestracji,
>
>> Watpie czy przekret - raczej po prostu Renault robil tez taka
>> wersje.
>Nie takie rzeczy ludzie robili - Ty naprawdę wierzysz, że wersja
>o ładowności 500 kg bez problemu wozi 4 tony?
Ja wierze ze Renault wypuscil wersje "lekka", na PJ B, bez tachografu,
na niski podatek itp.
>> a nie "przeciążenie" "bezpośrednio zagrażające bezpieczeństwu ruchu
>> drogowego".
> A ktos pisal o zagrozeniu ?
>Pisał, tylko trzeba było przeczytać:
<cite>
Pojazd ten zarejestrowany podczas jego przejazdów w różnych dniach i
miejscach, przez urządzenia preselekcyjne, wielokrotnie ważył więcej
niż
7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem
w
jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony!!!
Dopuszczający się tego typu naruszeń kierowca pojazdu bezpośrednio
zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Przeładowując pojazd w takiej
skali nie sposób przewidzieć jak on się zachowa w sytuacji wymagającej
wykonania gwałtownego manewru lub hamowania. Permanentne
przeładowywanie
doprowadza również często do nagłych awarii pojazdu, które mogą
skończyć
się wypadkiem drogowym.
</cite>
Ok, aczkolwiek ... sam bym tak napisal z czystym sumieniem :-)
Moze to i prawdziwa ciezarowka, ale jesli jednak wersja "odciazona",
to cholera wie co zmienili.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.12 14:34 Artur Maśląg
- 09.10.12 14:45 LEPEK
- 09.10.12 14:51 LEPEK
- 09.10.12 15:02 Artur Maśląg
- 09.10.12 15:16 Adam Płaszczyca
- 09.10.12 16:15 Jakub Witkowski
- 09.10.12 17:03 jerzu
- 09.10.12 17:05 jerzu
- 09.10.12 17:28 Artur Maśląg
- 09.10.12 18:46 J.F
- 09.10.12 20:42 MadMan
- 09.10.12 20:57 liquidmolly
- 09.10.12 21:06 MadMan
- 09.10.12 21:17 Artur Maśląg
- 10.10.12 09:54 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty