  • 1. Data: 2011-06-30 21:56:16
    Temat: Jaka słuchawka BT? [poprzednio SE PV703]
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Musze zakupić słuchawkę BT, którą da się sparować jednocześnie z dwoma
    telefonami (tzw. Multipoint).

    Dotychczas używałem SE PV703 i dla mnie we wszystkim była ok, długi czas
    trzymania baterii, dla mnie dobra jakość dźwięku, dość wygodna, duży
    zasięg, wieszak na ucho. Ale nie ma opcji pracy z dwoma urządzeniami
    jednocześnie i to ją niestety dyskwalifikuje.

    Wymagania:
    - multipoint
    - zakładana za ucho, a nie w ucho (obecność 'wieszaka')
    - sensowna jakość dźwięku (nie gorsza niż w PV703)
    - ładowanie przez micro-usb (przeżyję bez tego, ale lepiej żeby było)
    - cena w okolicach 100pln
    - czas czuwania chociaż tydzień

    Znalazłem: Samsungi hm1000-3600, Jabra EasyGo, Nokia, Plantronics

    Powoli skłaniam się ku Samsungowi HM3600, ale może ktoś ma lepszy pomysł?

    Pozdrawiam i TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-07-01 23:14:00
    Temat: Re: Jaka słuchawka BT? [poprzednio SE PV703]
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wymagania:
    > - multipoint
    jest

    > - zakładana za ucho, a nie w ucho (obecność 'wieszaka')
    jest i kilka wieszaków, i kilka mega wygodnych gumek dousznych, a nie
    odcinających od świata zewnętrznego

    > - sensowna jakość dźwięku (nie gorsza niż w PV703)
    jest

    > - ładowanie przez micro-usb (przeżyję bez tego, ale lepiej żeby było)
    ładowarka od telefonu jest taka sama

    > - cena w okolicach 100pln
    jest

    > - czas czuwania chociaż tydzień
    Nie wiem czy przy miltipoincie znajdziesz coś tak wytrzymałego, i nie
    ważącego 15g.
    Standby nokii to nawet 3 miesiące. urządzenie w podstawce jest wyłączone z
    zasilania. wyjęte automatycznie sie włacza, łaczy z telefonami i jednym
    kliknięciem odbierasz połączenie.Niestety gdy nosisz cały dzień słuchawke na
    uchu, to kilka godzin i po baterii. Stąd te 2 podstawki

    bohaterem dialogu jest nokia bh-217.
    Moim priorytetem była waga i multipoint. 7,5g to bardzo dobry wynik jak na
    takie parametry. Widzałem jeszcze 7g jabre, ale jakościowo daleko jej do
    nokii..
    Przy tej Nokii, po parunastu minutach zapominam że mam coś w uchu (używam
    samej wkładki, słuchawka jeszcze mi nie wypadła).
    Minusy: brak manualnej regulacji głośności na słuchawce - jest automatyczna,
    a manualnie można z telefonu. Cieńka bateria.
    plusy: waga, jedna ładowarka do wszystkiego, ładny design bez kosmicznych
    wodotrysków.

    Jacek

  • 3. Data: 2011-07-03 00:02:48
    Temat: Re: Jaka s?uchawka BT? [poprzednio SE PV703]
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Bardzo Ci dziekuję za ocenę praktyka :-)
    Niestety nie mam żadnej Nokii więc sprawa ładowarką nie wygląda
    rewelacyjnie,a czas życia baterii też delikatnie mnie martwi - ale nic
    nie wykluczam.

    Ktoś jeszcze używa słuchawki BT z multipointem?

    Pozdrawiam,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2011-07-06 21:33:28
    Temat: Re: Jaka s3uchawka BT? [poprzednio SE PV703]
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > wykluczam.
    >
    > Ktoś jeszcze używa słuchawki BT z multipointem?

    wydobyłem pudełko od mojej słuchawki, jak byk pisze czas standby
    100h/90days, czas rozmów 5h.
    ostatnio u mnie czas standby to 40 min, do pierwszego komunikatu o słabej
    baterii i godzine do całkowitego rozładowania.
    Pełne ładowanie (do komunikatu i zielonej diody) trwa ok 10 minut
    Oddałem ją do serwisu na reklamacje, bo coś mi tu nie pasuje

    Jacek