  • 1. Data: 2011-06-30 22:04:17
    Temat: Co po Nokii N97?
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Moja wysluzona Nokia N97 chyba pomalu chce sie zamienic w pozytywny
    komentarz na ebayu...

    Rozwazam Nokie E7 albo N9 (ze wskazaniem na te pierwsza). Jednak wiem, ze
    przez ostatnie 3 lata bardzo sie pozmienialo na rynku - moze wiec cos
    innego?

    Wymagania:
    -przede wszystkim czytelny, porzadny kalendarz i jego latwa synchronizacja z
    outlookiem i googlem (mam abo w goosync).
    -GPS (rejestracje tras - cos jak sportstracker)
    -normalnych przyciskow (qwerty mile widziane) - nie lubie klepania po
    ekraniku.
    -notatnik, pdf, skype i hotspot (mam joiku, ale chyba przy zmianie aparatu
    strace licencje)
    - budzik
    - min 16 GB pamieci - czesto uzywam telefonu jako memory stick.
    - mozliwosc wymiany baterii
    - mechaniczny przycisk/suwak do blokowania telefonu

    - telefon ma pracowac w brytyjskiej sieci three. Jest jakas inna - ale nie
    wiem na czym ta wyjatkowosc polega.

    Poza tym dobra jakosc dzwieku i zdjec (cos jak N95, albo N97), wybieranie
    glosowe, blutut. mechaniczny przycisk/suwak do blokowania telefonu.

    Z róznych wzgledów - raczej nie chcialbym Appla. Jakies koszmarnie drogie.

    Cos polecacie? Wskazecie cos lepszego od E7?

    Pozdrówka,

  • 2. Data: 2011-06-30 22:33:46
    Temat: Re: Co po Nokii N97?
    Od: atm <...@v...pl>

    > Z róznych wzgledów - raczej nie chcialbym Appla. Jakies koszmarnie drogie.
    >
    > Cos polecacie? Wskazecie cos lepszego od E7?
    >
    > Pozdrówka,

    Zanim wejdziesz w Androida postaraj sie troche popracowac z tym
    systemem. Niby ma super mozliwosci, od groma aplikacji rozszerzajacych
    funkcjonalnosc...ale koniec koncow dziala to roznie.
    Tu sie okaze, ze jakas nowa aplikacja wcina prad w nocy, druga wylozy
    dokumentnie system (jak to robi ostatnio Sygic na niektorych
    telefonach), na Defy nie bylo mozliwosci posortowac osoby w kziazce wg
    nazwisk..., poza tym po N97 moze byc dla Ciebie sporym szokiem jak
    szybko obecne smartfony wciagaja baterie.
    Odnosnie E7 test byl chyba na pdaclub i wypadl srednio; tak, mam linka:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=19996:recenzja-nokia-e7&catid=33:sprzet&I
    temid=89

  • 3. Data: 2011-07-01 06:59:00
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 01.07.2011 00:04, Hants pisze:
> [...]
    >
    > Z róznych wzgledów - raczej nie chcialbym Appla. Jakies koszmarnie drogie.
    >
    > Cos polecacie? Wskazecie cos lepszego od E7?

    Może Samsung Wave z systemem BADA ?? U mnie sprawuje się wyśmienicie, ma
    świetny display, a i bakteria potrafi 10 dni wytrzymać.

    Pozdro
    WOJtek

  • 4. Data: 2011-07-01 07:19:13
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Może Samsung Wave z systemem BADA ?? U mnie sprawuje się wyśmienicie, ma
    > świetny display, a i bakteria potrafi 10 dni wytrzymać.

    potwierdzam, telefon świetny jak ktos nie ma jakis specjalnych wymagań
    typu uruchamianie alarmu, monitoring i jakies inne wymyslne programy to
    polecam

    bo softu nie ma za duzo niestety, ale sam telefon swietny bardzo czytelny
    wyświetlacz

    jednak proponował bym rozwazyc LG x2 lub Samsung S II
    skoro mowa o telefonach z wyzszej polki

  • 5. Data: 2011-07-01 10:35:33
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wyświetlacz
    >
    > jednak proponował bym rozwazyc LG x2 lub Samsung S II

    Brak qwerty..

  • 6. Data: 2011-07-01 16:09:19
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Hants napisał:
    > Cos polecacie? Wskazecie cos lepszego od E7?

    E7 zbiera różne opinie - może C6? Półka niżej, wewnętrznej pamięci
    praktycznie nie ma, ale jest slot microSD.

    m.