    From: "Jacek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka s3uchawka BT? [poprzednio SE PV703]
    Date: Wed, 6 Jul 2011 23:33:28 +0200

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iuobj6$hbg$1@news.onet.pl...
    > Bardzo Ci dziekuję za ocenę praktyka :-)
    > Niestety nie mam żadnej Nokii więc sprawa ładowarką nie wygląda
    > rewelacyjnie,a czas życia baterii też delikatnie mnie martwi - ale nic nie
    > wykluczam.
    >
    > Ktoś jeszcze używa słuchawki BT z multipointem?

    wydobyłem pudełko od mojej słuchawki, jak byk pisze czas standby
    100h/90days, czas rozmów 5h.
    ostatnio u mnie czas standby to 40 min, do pierwszego komunikatu o słabej
    baterii i godzine do całkowitego rozładowania.
    Pełne ładowanie (do komunikatu i zielonej diody) trwa ok 10 minut
    Oddałem ją do serwisu na reklamacje, bo coś mi tu nie pasuje

    Jacek