  • 51. Data: 2010-05-15 18:02:11
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-05-2010 19:54, Janko Muzykant pisze:

    > Ale to jest wątek o ps i pytanie było o ps. Koniecznie chcesz istnieć
    > nie mając nic do powiedzenia?

    I zaraz się zacznie o biskupach...

  • 52. Data: 2010-05-15 19:41:27
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:hsmemm$d2d$1@inews.gazeta.pl...

    > "Kris" hslqn7$joa$...@m...internetia.pl

    > IMO dobrze kombinujesz. Gorzej z myśleniem. :)
    > Najpierw posiedź z dwoma monitorami, później sobie takie coś zafunduj. :)
    > (jeśli Ci nie odechce się po takim patrzeniu -- a odechce prawie na pewno)

    slyszalem katem ucha ze koles oglada filmy na jednym monitorze a na drugim
    cos se robi
    no ale
    no zawsze odracanie glowy gdzies indziej

    to co moze kupic dwa 4:3 co to mi da? konkretnie

  • 53. Data: 2010-05-15 19:44:11
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    moze mysle prawidlowo ale przelac na papier tego jasno nie moge
    chodzilo mi o te dwa cale w matrycy, wiem ze pikseli jest tyle samo
    po prostu nie bedzie takiej dronicy na 22' jak na 24'

  • 54. Data: 2010-05-15 20:02:48
    Od: JD <j...@g...com>

    On 15 Maj, 20:02, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > I zaraz się zacznie o biskupach...

    Dziękuję, że to napisałeś.

    JD

  • 55. Data: 2010-05-15 22:34:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" hsmtgc$fes$...@m...internetia.pl

    > slyszalem katem ucha ze koles oglada filmy na jednym monitorze a na drugim cos se
    robi

    Filmy zwykle są nudne. :)

    Posiedź z dwoma monitorami -- może
    spodoba się to Tobie. IMO to trudne. :)
    Choćby spróbuj patrzeć na kartkę z której
    coś przepisujesz, i na monitor. :) IMO bardzo
    powoli oko przestawia się z jednego na drugi ,,obrazek''.
    Ale może tak ma tylko moje oko? :)

    Oglądanie filmów to co innego. :)
    Uważam to za coś świetnego -- na jednym monitorze (na
    jednym kablu z tej samej ATI) TV, na drugim monitorze
    (na drugim kablu z tej samej ATI) coś innego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 56. Data: 2010-05-15 22:37:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" hsmtlf$hg2$...@m...internetia.pl

    > moze mysle prawidlowo ale przelac na papier tego jasno nie moge
    > chodzilo mi o te dwa cale w matrycy, wiem ze pikseli jest tyle samo
    > po prostu nie bedzie takiej dronicy na 22' jak na 24'

    Będzie inna drobnica? :) IMO należy raczej zwrócić uwagę na inne parametry monitora.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2010-05-15 22:38:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hsmn4s$14a$...@n...onet.pl

    > Ale to jest wątek o ps i pytanie było o ps. Koniecznie chcesz istnieć nie mając nic
    do powiedzenia?

    Mogę nie istnieć. Powiedziałem, że szukanie pomocy tam, gdzie jej nie
    można znaleźć jest złym rozwiązaniem. Lepszym jest zajrzenie do pomocy PSa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 58. Data: 2010-05-15 22:41:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" 4beee1a5$0$2607$6...@n...neostrada.pl

    > I zaraz się zacznie o biskupach...

    Nie zacznie. Nie będę już nadużywał tego słowa -- będę używał słowa kapłan. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Może to i boli, że o PSie macie (panowie) pojęcie żadne... :)
    I trudno powiedzieć, że stan takiej niewiedzy bierze swój
    początek w złych finansach -- ja nie mam kupionego PSa, a jednak używam... :)
    Używam triala miesięcznego... Już drugi rok... ;)

  • 59. Data: 2010-05-15 22:53:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JD" b...@u...goo
    glegroups.com

    > I zaraz się zacznie o biskupach...

    : Dziękuję, że to napisałeś.

    Albowiem nie potrafiłbyś samodzielnie tego napisać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Korci mnie, żeby napisać, że sracie ze strachu przed kapłanami,
    dajecie im na tacę, oby tylko dali wam spokój i gryziecie
    na ich rozkaz samych siebie... :) No -- ale ja umiem pokonać to korcenie. ;)
    Umiem też zapanować nad triumfem związanym z peregrynacją z 10 kwietnia br.,
    kiedy to szeregi Rycerstwa kapłanów opuścili znaczni wojownicy... :) Umiem,
    ale nie zapanuję. :) Ja, choć mam astmę i pleśń w łazience, jednak nadal
    żyję, czego nie można powiedzieć o znaczących wojownikach, którzy nie
    wrócili ze swej wyprawy Smoleńskiej. :) Wy musicie lizać dupy kapłanom,
    gdy tymczasem ja nie muszę -- kapłani muszą lizać moją, gdyż boją się
    utracenia firmy, :) która ma świadczyć o świętości [szukam w głowie
    dobrej inwektywy -- nie znajduję niestety, więc będzie bez niej]
    Jana Pawła II. :) Zależność jest prosta -- Stanisław Rabiczko,
    ojciec duchowny tej firmy był honorowym prałatem nieświętego
    ojca świętego, więc albo honorowy pomylił się co do tej firmy,
    albo ją trzeba utrzymać przy życiu za wszelką cenę...

  • 60. Data: 2010-05-16 07:50:19
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 16, 12:53 am, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "JD" b...@u...goo
    glegroups.com

> [...]
    > żyję, czego nie można powiedzieć o znaczących wojownikach, którzy nie
    > wrócili ze swej wyprawy Smoleńskiej. :) Wy musicie lizać dupy kapłanom,

    ...bo Ty sie juz nalizales. Chciales przekupic samego Stworce za ich
    posrednictwem.
    Teraz kiedy sie okazalo ze nie tedy droga, wychodzi jad z Ciebie, a od
    jego oparow
    lazienka Ci plesnieje.
    Zycze poprawy zdrowia. StaM