    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Date: Sun, 16 May 2010 00:53:11 +0200

    "JD" b...@u...goo
    glegroups.com

    > I zaraz się zacznie o biskupach...

    : Dziękuję, że to napisałeś.

    Albowiem nie potrafiłbyś samodzielnie tego napisać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Korci mnie, żeby napisać, że sracie ze strachu przed kapłanami,
    dajecie im na tacę, oby tylko dali wam spokój i gryziecie
    na ich rozkaz samych siebie... :) No -- ale ja umiem pokonać to korcenie. ;)
    Umiem też zapanować nad triumfem związanym z peregrynacją z 10 kwietnia br.,
    kiedy to szeregi Rycerstwa kapłanów opuścili znaczni wojownicy... :) Umiem,
    ale nie zapanuję. :) Ja, choć mam astmę i pleśń w łazience, jednak nadal
    żyję, czego nie można powiedzieć o znaczących wojownikach, którzy nie
    wrócili ze swej wyprawy Smoleńskiej. :) Wy musicie lizać dupy kapłanom,
    gdy tymczasem ja nie muszę -- kapłani muszą lizać moją, gdyż boją się
    utracenia firmy, :) która ma świadczyć o świętości [szukam w głowie
    dobrej inwektywy -- nie znajduję niestety, więc będzie bez niej]
    Jana Pawła II. :) Zależność jest prosta -- Stanisław Rabiczko,
    ojciec duchowny tej firmy był honorowym prałatem nieświętego
    ojca świętego, więc albo honorowy pomylił się co do tej firmy,
    albo ją trzeba utrzymać przy życiu za wszelką cenę...