  • 61. Data: 2010-05-16 11:57:47
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <q...@g...com> 6...@e...goo
    glegroups.com

    : ...bo Ty sie juz nalizales. Chciales przekupic samego Stworce za ich posrednictwem.

    Wyjaśnij mi -- po co miałbym przekupywać Stwórcę za pośrednictwem złodziei?
    Nie mógłbym przekupić bez pośredników? Nie taniej by było? :)

    : Teraz kiedy sie okazalo ze nie tedy droga,
    : wychodzi jad z Ciebie, a od jego oparow lazienka Ci plesnieje.

    Od oparów jadu?

    No cóż... :)

    : Zycze poprawy zdrowia. StaM

    Ja życzę powrotu do zdrowia pana Krzysztofa Putry -- ślusarza
    po technikum, którego wychodzący (piechotą?) jad zmusił do
    wcześniejszego lądowania -- na przedpasiu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2010-05-16 12:32:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    /.../

    Ostrzegałem, że ten świr wejdzie na swojego konika.

  • 63. Data: 2010-05-16 12:34:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    > "Andrzej Libiszewski" 4beee1a5$0$2607$6...@n...neostrada.pl

    > Nie zacznie. Nie będę już nadużywał tego słowa -- będę używał słowa
    > kapłan. :)

    Gówno mnie to obchodzi, pojebie.

  • 64. Data: 2010-05-16 17:54:27
    Od: JD <j...@g...com>

    On 16 Maj, 00:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "JD" b...@u...goo
    glegroups.com

    > : Dziękuję, że to napisałeś.
    >
    > Albowiem nie potrafiłbyś samodzielnie tego napisać?

    nie chciałoby mi się

> [...]
    > wrócili ze swej wyprawy Smoleńskiej. :) Wy musicie lizać dupy kapłanom,
    > gdy tymczasem ja nie muszę -- kapłani muszą lizać moją, gdyż boją się
    > utracenia firmy, :) która ma świadczyć o świętości [szukam w głowie
    > dobrej inwektywy -- nie znajduję niestety, więc będzie bez niej]
    > Jana Pawła II. :) Zależność jest prosta -- Stanisław Rabiczko,
    > ojciec duchowny tej firmy był honorowym prałatem nieświętego
    > ojca świętego, więc albo honorowy pomylił się co do tej firmy,
    > albo ją trzeba utrzymać przy życiu za wszelką cenę...

    jesli to do mnie to bajkopisarstwo, to pudlo
    jestem niewierzący, wiec z kapłanami nie mam do czynienia

  • 65. Data: 2010-05-17 10:34:32
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-15 13:11:36 +0200, Kell a <k...@n...com> said:

    > Mozesz podkrecic jasnosc wypowiedzi?
    > Ja pracuje od ponad 3 lat na 2 monitorach i uwazam, ze jest wiecej niz
    > wygodnie, no ale jednemu
    > komfort to 200m2 dom, innemu wystarczy kawalerka.

    No zwłaszcza jak te 200 m2 miałby ten właściciel co tydzień
    własnoręcznie przefloterować.
    2 monitory to miały sens w czasach baniek 4:3 i kosmicznych cen
    monitorów 21+, obecnie, przy grafice 2d to najczęściej fanaberie.

    Miałem 2x24 przez... ile to było? Miesiąc? Jakoś tak. W tym czasie
    realnie użyteczne 2 ekrany były przez... łącznie może z godzinę. No,
    niech będą 2. Bez żalu się pozbyłem drugiej 24". Za szeroko, za dużo
    kręcenia głową, za dużo latania myszką - ergo środowisko niepsrzyjące
    szybkiej i efektywnej pracy.

    > Zreszta wszyscy moi znajomi
    > siedzacy na 2 monitorach podzielaja moje zdanie, wiec zdziwiony opinia
    > powaznie pytam
    > o te kontuzje :)

    Wszyscy moi znajomi siedzącyc przed 23-27" panoramami podzielają moje
    zdanie, że jeden monitor jest wygodniejszy. Mocny argument, nie?

    > Hmm... powiem tak. Siedzialem przez moment u kolegi na dwoch 30 calowych
    > w rozdzialkach 2560x1600 i to byla dopiero wygoda.

    Jedna 30" do pracy z Szopem jest paranoją, nie będę sobie próbował
    nawet wyobrazić dwóch. Ale może do słupków giełdowych albo na stanowsku
    nadzoru elektrowni atomowej jest fajnie, nie wiem.

    > Ruchy galka oczna i
    > przy jednym monitorze wykonujesz, a przesuniecie myszy na skraj 2 monitora
    > to 2 cm wiecej na podkladce.

    To ja bardzo chciałbym zobaczyć jak przy tej prędkości kursora robisz
    jakiś precyzyjny retusz lub precyzyjnie operujesz suwakami licznych
    paneli.

    > Ale fakt - ja mam styl pracy taki, ze odpalonych mam dobrych kilkanascie nawet
    > programow, wiec w moim przypadku im wiecej miejsca napulpicie tym lepiej.

    Też mam kilka odpalonych kilka programów i dalej wolę skoncentrowane w
    polu widzenia stanowisko pracy. No ale i umiem wykorzystywać
    dobrodziejstwa systemu, sprawiające że nawigacja pomiędzy fyfnastoma
    programami i licznymi oknami jest szybka i wygodna...

    de Fresz

  • 66. Data: 2010-05-17 11:04:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 May 2010, Kris wrote:

    [...matryca...]
    > bez szalu na tym nie mam zarabiac wiec odzorowanie profi nie jest konieczne
    > to nie ta branza

    Rozumiem.
    Ale między "odwzorowaniem profi" a TNami są jeszcze choćby najtańsze
    s-IPS, gdzieś tak w 1/3 drogi (licząc logarytmem ceny :>, czyli
    "x1" - cena TN, x2 - taki S-IPS, profi powie że cienki, x4 - profi
    powie że od wielkiej biedy ujdziej, x8 - profi powie że jak każą
    to będzie na tym pracował, ale za skutki nie ręczy ;))
    Zważ, że im szerszy kąt patrzenia, tym bardziej będą się ujawniać
    choćby zmiany koloru (tego samego elementu, który sobie przesuniesz
    z góry na dół albo z prawa na lewo - choć TN to chyba głównie góra
    - dół)

    pzdr, Gotfryd

  • 67. Data: 2010-05-17 11:12:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 May 2010, Kris wrote:

    > po prostu nie bedzie takiej dronicy na 22' jak na 24'

    Tak, ale na pytanie "co lepiej" nie ma dobrej odpowiedzi.
    Z jednej strony - do 300DPI niezepsutego wzroku jest daleko tak czy
    inaczej, więc w przypadku grafiki wydaje się że 22" to dość,
    a wręcz jest lepsze - mniej zauważalne są sztuczne "kanty" szczegółów.
    Z drugiej, oglądanie szczegółów *jednak* bardziej męczy oczy, więc
    np. przy obróbce tekstu jednak lepiej większe literki.
    Z trzeciej, skrzyżowanie powyższych w odbiorze jest cechą czysto
    osobniczą, bo chyba na .pecet (albo którejś grupie .windows) widziałem
    gościa który się zżymał że w czymś tam nie umie wyłączyć clear-type
    (czy jak tam tej metodzie "zaokrąglania" fontów), bo on chce mieć
    skrajnie ostro :) (a jednocześnie widać mikrokanciki mu nie wadzą)

    Jak o mnie chodzi, wolę 24" niż 22".
    Ale *bardzo* duża ta różnica nie jest (między 22" a 27" w tej samej
    rozdzielczości - już nieco więcej :D)

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2010-05-17 17:50:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2010, de Fresz wrote:

> [...]
    > użyteczne 2 ekrany były przez... łącznie może z godzinę. No, niech będą 2.
    > Bez żalu się pozbyłem drugiej 24". Za szeroko, za dużo kręcenia głową,

    Może co najmniej jeden było trzeba postawić *pionowo*?
    Developerzy w znajomej instytucji tak właśnie robią.

    > Wszyscy moi znajomi siedzącyc przed 23-27" panoramami podzielają moje zdanie,
    > że jeden monitor jest wygodniejszy. Mocny argument, nie?

    Mocny, przekonuje :D

    pzdr, Gotfryd

  • 69. Data: 2010-05-18 00:10:06
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" :
    (...)

    > Warto, choć wersji Pro zapewne nie potrzebujesz, chyba że planujesz sieć z
    > AD.

    > Nie, nie ma. Osobna sprawa czy potrzebna ci jest wersja Pro - pewnie nie.

    Mała uwaga -- CS5 chodzi znacznie stabilniej i sprawniej przy 64 bitach w
    stosunku do CS4

    --
    pzdr.
    JR

  • 70. Data: 2010-05-18 18:34:09
    Od: Kell a <k...@n...com>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

    >Miałem 2x24 przez... ile to było? Miesiąc? Jakoś tak. W tym czasie
    >realnie użyteczne 2 ekrany były przez... łącznie może z godzinę

    Czyli nie masz doswiadczenia. Widzisz, a sie wypowiadasz.

    >Wszyscy moi znajomi siedzącyc przed 23-27" panoramami podzielają moje
    >zdanie, że jeden monitor jest wygodniejszy. Mocny argument, nie?

    Nie jest to zadny argument, a jedynie stwierdzenie.
    Co wiecej - podejrzewam ze wymyslone na potrzeby odpowiedzi.

    >Jedna 30" do pracy z Szopem jest paranoją, nie będę sobie próbował
    >nawet wyobrazić dwóch.

    Tak slusznie, lepiej sobie nie wyobrazaj bo widze ze slabo ci z tym idzie.
    Trudno traktowac powaznie slowa kogos, kto sie przyznaje, ze doswiadczenia
    nie ma zadnego, a jedynie teoretyzuje.

    >To ja bardzo chciałbym zobaczyć jak przy tej prędkości kursora robisz
    >jakiś precyzyjny retusz lub precyzyjnie operujesz suwakami licznych
    >paneli.

    Bardzo szybko. Rozumiesz, praca z myszka od roku rokladnie 1993.

> [...]
    >dobrodziejstwa systemu, sprawiające że nawigacja pomiędzy fyfnastoma
    >programami i licznymi oknami jest szybka i wygodna...

    To powiedz jakich to dobrodziejstw uzywasz. To moze byc ciekawa lektura.