  • Data: 2011-02-15 18:53:02
    Temat: Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać
    Od: diverek <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-15 16:54, WiesłaW pisze:

    > Rozumiem. Płyta musi być piękna :) bo o O/C nic nie pisałeś.
    > Sam piszesz, że funkcje jak w każdej innej. Ekstra natomiast to jest jej
    > cena i nie mam na myśli H67. Taka zagadka: co jest Tobie niezbędne w tej
    > płycie czego nie ma np Gigabyte GA-P67A-UD3 ?

    Zgodzę się, że różnic w wyposażeniu prawie nie ma. Zewnętrzne SATA III
    (dla mnie niezbędne) i nieco więcej portów USB (dla mnie obojętne) na
    korzyść UD4. Więc zagadek ciąg dalszy: skąd taka różnica w cenie? Czyżby
    możliwości, o/c, stabilność, jakość wykonania... Nie upieram się przy
    UD4, ot taki przykład. Widziałem recenzję w sieci i wypadła nieźle. Cena
    to rzecz względna, dla mnie nie jest jakaś ekstra. Od płyty oczekuję
    stabilności i nieprzeciętnych możliwości. Pytasz co mi jest niezbędne?
    Tego przecież nie wiem, bo jej nie użytkowałem.
    BTW porównywałeś już obie wersje w codziennej pracy czy rozrywce?

    --
    Pozdrowienia,
    diverek