  • Data: 2011-02-25 21:33:14
    Temat: Re: Jaką nawigację polecacie spełniającą warunki ...
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Exploris" <exploris@***NO SPAM***.autograf.pl> napisał w
    wiadomości news:4d67a85c$0$2459$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > każdym ;) samochodzie ...
    >
    > Moje wymagania:
    > - czytelny w dzień kontrastowy wyświetlacz i jednocześnie nie rażący w
    > oczy w nocy
    > - dobry wyraźny głos z głośnika (BARDZO istona cecha, gdyż nawigacj
    > częsciej się słucha a nie ogląda)
    > - solidny i mocny uchwyt
    > - wyposażona w gniazdo SD lub micro SD
    > -system który da się łatwo odblokować (o ile to możliwe bez utraty
    > gwarancji) do wgrania innej mapy
    > - dobra korekta trasy po jej wymuszonej przez nas zmianie
    > - BT oraz transmitter FM - niekoniecznie !

    Becker z serii Z...

    > Koledzy pomożcie .. granica cenowa powiedzmy 500 zł

    ...trafiony na promocji

    > rozmiar wyświetlacza - sam nie wiem aby nie zajmował za dużo szyby ;)

    4.3 lub 4.7 cala. Większy to już jest klamot

    Jak jeździsz do De lub gdzieś jeszcze po europie zachodniej docenisz w tym
    Beckerku TMC. Poza tym świetne wykonanie, bardzo dobry i stabilny uchwyt do
    szyby a jak jeszcze będziesz miał model tak jak ja ze stopką aktywną, to
    tylko wypinasz z gniazda do domu navi. Wszystkie kabelki pozostają
    podłączone do stopki (antena TMC, zasilanie, jakieś wyjście audio itp)

    Ja mam Beckera 7827, ale teraz jest seria Z

    Irokez