eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaką kartę prepaid warto?Re: Jaką kartę prepaid warto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Date: Fri, 13 Apr 2012 01:10:12 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <jm7nck$st4$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4f86f38b$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rwb7b6ijk20v$.dlg@lepper.institute.com>
    <1...@n...home.net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <14ndbne65faj9$.1c2aygbwpyq2j.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    <7...@f...googlegroups.com>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1334272212 29604 91.145.138.83 (12 Apr 2012 23:10:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2012 23:10:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <7...@f...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1028885
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-13 00:59, Yerine Ictimai pisze:
    > On Apr 12, 10:29 pm, Waldek Godel<n...@y...org>
    > wrote:
    >> Dnia Thu, 12 Apr 2012 22:20:30 +0200, J.F. napisał(a):
    >>
    >>> A zlozyl Play wniosek do UKE o ukaranie innych operatorow za stosowanie
    >>> wygorowanych oplat ? Czy moze inni operatorzy ciagle maja podstawy do
    >>> takich stawek jakie maja ? :-)
    >>
    >> Podstawy? Poza oczywiście zwyczajowymi "kasujemy tyle bo możemy"?
    >
    > Przecież starczyłaby "negatywna" kampania reklamowa ze strony Play -
    > nie wiem czy to jest dozwolone w Polsce żeby w reklamach odnosić się
    > porównawczo negatywnie do innych konkretnych marek?

    Nie jest. Reklama (nawet ta porównawcza) musi być tak sformułowana, żeby
    nie można było rozpoznać firmy / produktu, z którym oferta reklamującego
    jest porównywana (szczególnie, a może przede wszystkim, jeśli są
    porównywane na zasadzie lepsza/gorsza, tańsza/droższa itd.). Oczywiście
    reklamodawcy tworząc reklamówki często posługują się skojarzeniami (gra
    słów, nawiązanie do kolorów konkurencji), ale jeśli takie aluzje będą
    nazbyt rozpoznawalne to nadawcy mogą reklamę wycofać (nie mówiąc o
    procesie ze strony konkurencji, były przykłady).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: