  • Data: 2012-04-13 12:55:34
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "Maciek" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ignacy" <n...@s...ignacy> napisał
    > Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić
    > abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich
    > odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają
    > wygórowane ceny połączeń do play.

    No to zostań w Play tylko przenieś nr do Fresha zaznaczając 5xNIE przy
    zgodach na marketingowe zawracanie dupy.

    Wygórowane ceny do Play? To jest zwykła zmowa cenowa nazywana przez
    większość "walką z konkurencją". Taka odwrotność zabronionego dumpingu
    cenowego.

    Ciesz się roamingiem wewnętrznym, niedrogim dostępem do Sieci. Nie ma się co
    obrażać na Play, bo żaden inny operator nie potraktuje Cię lepiej. Dla
    wszystkich jesteś tylko źródłem zysku.

    Waldek napisał o tym, co będzie za rok, po zrównaniu stawek MTR. Zgadza
    się - będzie to samo co dziś, z tym, że P4 może przyłączyć się do W3 i
    powstanie Wielka Czwórka. Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w
    NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do
    poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

    --
    M.