  • Data: 2012-04-13 11:38:13
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jm7o39$bp5$1@inews.gazeta.pl...
    > mnie ;->). Zresztą taka informacja jest ci chyba całkowicie zbędna, skoro
    > masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki
    > prepaidem.

    Dlaczego "abonament"? W abonamecie jestem uziemiony conajmniej na 12
    miesięcy i nie mam kontroli nad wydatkami. Ostatnio w Play dałem nabrać się
    na promocję i w play 29 nie płacę 29 tylko 29+29 za internet którego nie
    używam, poza tym po zmianie tej dostałem rachunek za abonament za dwa
    miesiące.
    A dlaczego "beztelefonowy"? Mogę kupić na aleegro telefon jaki chcę a i tak
    mi wyjdzie lepiej niż abonament na 24 czy 36 miesięcy. Nawet mogę kupić
    droższy za 600 zł, 600/24=25 zł które mogę doliczyć do doładowań i tak
    taniej wyjdzie.