  • 1. Data: 2012-04-12 14:27:47
    Temat: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić
    abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich
    odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają wygórowane
    ceny połączeń do play.

  • 2. Data: 2012-04-12 14:35:02
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "Ignacy" <n...@s...ignacy> napisał w wiadomości
> [...]
    > abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich
    > odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają

    Chętnie doładowania przez internet oraz gdyby była nieograniczona ważność -
    ileś minut a nie ileś dni.

  • 3. Data: 2012-04-12 15:00:54
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Ignacy
    z dnia: 2012-04-12 14:35:
    > Użytkownik "Ignacy"<n...@s...ignacy> napisał w wiadomości
    >
    > Chętnie doładowania przez internet oraz gdyby była nieograniczona ważność -
    > ileś minut a nie ileś dni.
    Przez blue.pl doładujesz chyba każdą.
    mBankmobile chyba miało płaską stawkę do wszystkich? Ale ważność konta 2
    miesiące za 5PLN.

    Ale ich "odnoszenie się do klienta" jest jeszcze niżej niż Play. <lol>

    Paweł

  • 4. Data: 2012-04-12 15:10:29
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "Pawel G." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przez blue.pl doładujesz chyba każdą.
    > mBankmobile chyba miało płaską stawkę do wszystkich? Ale ważność konta 2
    > miesiące za 5PLN.

    http://www.mbank.pl/telefonia/doladowanie-karty-gsm/
    tak-tak-t-mobile/index.html
    ?

  • 5. Data: 2012-04-12 17:23:45
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

> [...]
    > abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich
    > odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają

    Za to teraz wszyscy inni mają drożej do Ciebie. To się zdecyduj czy chcesz
    dzwonić czy odbierać w play.

  • 6. Data: 2012-04-12 17:40:15
    Temat: Re: Jak? kart? prepaid warto?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-12 15:10, Ignacy pisze:
    > U?ytkownik "Pawel G."<c...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > http://www.mbank.pl/telefonia/doladowanie-karty-gsm/
    tak-tak-t-mobile/index.html
    > ?

    Nie, chodzi o telefonię komórkową mBanku <http://www.mobile.pl/ |
    http://www.mbankmobile.pl/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-04-12 18:21:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 17:23:45 +0200, nadcisnieniowiec napisał(a):

    > Za to teraz wszyscy inni mają drożej do Ciebie. To się zdecyduj czy chcesz
    > dzwonić czy odbierać w play.

    Pomijając wszystko inne - to nie wina jego ani nawet Playa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2012-04-12 18:56:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 12 Apr 2012 18:32:37 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Z ostatnim słowem bym polimeryzował: ktoś ten wniosek kiedyś złożył.

    Kluczowe słowo - "kiedyś"
    I nawet KIEDYŚ były jakies skutki tego wnioski i w efekcie przesłanki
    finansowe do wyższych opłat za połączenia do Play - wciąż KIEDYŚ.
    O czym sam dobrze wiesz. W przyszłym roku stawki będa już równe, a 70
    groszy za minutę do Play zostanie w większości taryf. Bo tak.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 9. Data: 2012-04-12 19:20:13
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1rwb7b6ijk20v$.dlg@lepper.institute.com...

    > Pomijając wszystko inne - to nie wina jego ani nawet Playa.

    Ktokolwiek za to odpowiada, różnica w cenach jest faktem.
    Więc wciąż trzeba wybierać pomiędzy taniej do play, lub taniej z play i
    kończy się często na używaniu dwóch numerów.

  • 10. Data: 2012-04-12 19:21:32
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1196dygaz1lvi.dlg@lepper.institute.com...
> [...]
    > O czym sam dobrze wiesz. W przyszłym roku stawki będa już równe, a 70
    > groszy za minutę do Play zostanie w większości taryf. Bo tak.

    Poczekamy, zobaczymy. Już są kolejni do zastąpienia play jako tego
    droższego na liście: centernet, aero2 i co tam jeszcze Solorz nie
    naprodukował.