  • Data: 2012-04-13 01:21:22
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ignacy" napisał:

    > A jak jest z simlockiem? Czy Play w ostatnich latach daje telefony
    > z simlockiem, a jeśli tak, to czy jest możliwość bezpłatengo zdjęcia
    > w salonie Play po wygaśnięciu umowy ?

    Play od 3 lat nie zakłada blokad na sprzedawane przez siebie aparaty, co
    więcej - owe 3 lata temu przeprowadził akcję bezpłatnego odblokowywania
    sprzedawanych przez siebie telefonów, również tych, którym tzw. okres
    zastrzeżony się nie skończył, a nawet wręcz dopiero co się zaczął (jak u
    mnie ;->). Zresztą taka informacja jest ci chyba całkowicie zbędna, skoro
    masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki prepaidem.

    JoteR