  • 51. Data: 2011-10-25 21:53:30
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Sam sobie odpowiedziales - kupic u lokalesow. Pogadaj z jakims dobrym
    > kumplem ze wschodniej sciany i cos znajdziesz.
    > pozdr
    > Piotr

    przywożą, ale szału niema
    cena_dobra = cena_niedobra minus 1zł

  • 52. Data: 2011-10-30 12:07:11
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pozostaje przeczekać oszczędzając i racjonalizując jeżdżenie. Spadną
    > obroty firm paliwowych to kierowcy zyskają potężnego sojusznika w walce z
    > podatkami paliwowymi.

    podpisuję się wszystkimi łapami. od 4 listopada przesiadam się na Przewozy
    Regionalne. Miesięcznie 99zł zamiast 300 na paliwo.

    kto nastepny niech się MIASTA FPISÓJOM !!!!

    @

  • 53. Data: 2011-10-30 12:32:47
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > aspekt czysto moralny, jak mozna utrzymywac takie ceny ? Gaz odpada, bo juz
    > niedlugo ma byc po 3,6 w zwiazku z wprowadzaniem podatkow przez EU.
    > Oczywiscie rzad nie protestuje bo bedzie mial wieksze wplywy...

    Niedługo czyli jak slyszalem ostatnio najwczesniej pod koniec 2013,a
    pewniej w 2014 o ile wszystkie panstwa UE to przyjmą i pod kilkoma
    innymi jeszcze warunkami ktore wcale nie muszą się spełnić. To ja
    jednak pojeżdze jeszcze te kilka lat na tym gazie. A jak już ten gaz
    zdrozeje do 3,6 czy 3,8 to benzyne bedzie po 7zł.

  • 54. Data: 2011-10-30 15:50:50
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 23 Paź, 11:16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > skutkuje nieustającym podnoszeniem podatków. Aż do momentu, gdy ten
    > system się zawali. Na szczęście koniec jest już blisko.

    Nooo, 1000% racji - taka np Szwecja jest tu idealnym przykładem...

  • 55. Data: 2011-10-30 16:14:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-23 11:30, stabillo pisze:

    > Gaz odpada, bo juz
    > niedlugo ma byc po 3,6 w zwiazku z wprowadzaniem podatkow przez EU.

    Straszą tym od kiedy LPG pojawiło się na stacjach, a jakoś póki co się
    nie sprawdziło.

    Pytanie ile jeździsz, ile musisz przejechać żeby przy dzisiejszych
    cenach Ci się to zwróciło i generalnie masz odpowiedź.

  • 56. Data: 2011-10-30 20:52:30
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Dokładnie.
    Kiedyś zastraszony przez pismaków niepotrzebnie kupiłem ropniaka, a trzeba
    było jednak na gaz.

    -----