  • 21. Data: 2011-10-23 21:07:49
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Paź, 11:30, "stabillo" <c...@o...eu> wrote:
    > na benzyne. Szukalem troche na necie ale nic nie widze, co mozna by latwo
    > zaadaptowac do jazdy choc odrobine tanszej? Moze jakas ekstrakcyjna z
    > domieszkami? Rozpuszczalniki odpadaja bo zezra uklad paliwowy, ale moze
    > macie jakies pomysly, patenty? Nawet juz nie chodzi o pieniadze, ale o

    Denaturat w hurcie kosztuje około 7zł/litr, ale mało szukałem. Zapewne
    da się kupić taniej, myślę że to całkiem dobre paliwo ;)

    Pzdr.
    L.

  • 22. Data: 2011-10-23 21:21:35
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Denaturat w hurcie kosztuje około 7zł/litr, ale mało szukałem. Zapewne

    > da się kupić taniej, myślę że to całkiem dobre paliwo ;)

    > Pzdr.

    > L.

    Jak ktoś lubi wczesnie wstawać jest jeszcze przetwornica holcgazu.
    Jest kilku magików co takie coś montuje-potrzeba tylko duzy bagaznik.
    Lub jakiś pikap.
    pozdro.jack
    http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/instrukcja-budowy
    /

  • 23. Data: 2011-10-23 21:23:28
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To sie przyszykuj na zalplacenie cla i akcyzy i VAT
    > Litr pewnie cie wyniesie z jakies 7-10zl, bo jak rozumiem koncesje na
    > obrot paliwami posiadasz? ;)

    no nie , plan mam taki zeby skupic od lokalsow po naszej stronie juz , i
    zalac ten zbiornik 1000l, oczywiscie nie jechac przez granice, bo to nie
    przejdzie.
    Dobry pomysl z ta skania, ale kto wie ile mozna na prawde wwiezc?

  • 24. Data: 2011-10-23 21:28:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 21:21:35 +0200, jack napisał(a):

    > http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/instrukcja-budowy
    /

    Nic tylko sprezyc, przefiltorwac i nabic butle LPG :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 25. Data: 2011-10-23 21:46:29
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 23 Paź, 19:10, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > To wówczas można mieć chyba 200L w zbiorniku. Nie wiem na pewno ale coś
    > takiego słyszałem. Do tego kilkadziesiąt godzin do odstania w kolejce.

    >A po co jezdzic za granice? Bialorusini do nas przyjezdzaja.

    rozwin mysl :) ja mowie powaznie, w dobrej cenie , chetnie kupie ilosc o
    ktorej pisalem.

  • 26. Data: 2011-10-23 22:04:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lisciasty

    > Denaturat w hurcie kosztuje około 7zł/litr, ale mało szukałem. Zapewne
    > da się kupić taniej, myślę że to całkiem dobre paliwo ;)

    Szczególnie, gdy zmiesza się z moczem. Na koniec można jeszcze napluć i
    postawić w ten sposób symboliczną kropkę nad i.

  • 27. Data: 2011-10-23 22:05:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lisciasty

    > Ty masz chyba jakiś problem na tle moczu

    Nie oceniaj innych po sobie.

  • 28. Data: 2011-10-24 01:23:22
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 23 Paź, 21:46, "stabillo" <c...@o...eu> wrote:

    > rozwin mysl :) ja mowie powaznie, w dobrej cenie , chetnie kupie ilosc o
    > ktorej pisalem.

    Sam sobie odpowiedziales - kupic u lokalesow. Pogadaj z jakims dobrym
    kumplem ze wschodniej sciany i cos znajdziesz.
    pozdr
    Piotr

  • 29. Data: 2011-10-24 07:25:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Paź, 22:04, to <t...@x...abc> wrote:
    > Szczególnie, gdy zmiesza się z moczem. Na koniec można jeszcze napluć i
    > postawić w ten sposób symboliczną kropkę nad i.

    Myliłem się, za późno na leczenie, trzeba izolować.

    L.

  • 30. Data: 2011-10-24 08:50:14
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Myliłem się, za późno na leczenie, trzeba izolować.

    > L.

    Co sie czepiacie?
    Kolega miał na mysli mocz kierowcy po rannym udoju coś ze 3promile
    alkocholu-b.łatwopalny.
    Dolewa sie by zlikwidować spalanie wybuchowe.
    pozdro.jack