  • 31. Data: 2011-10-24 12:44:15
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Odpowiedź jest niezwykle prosta:
    O alternatywę dla benzyny jest równie łatwo, co o solidnego, uczciwego i
    niedrogiego mechanika samochodowego w W-wie.

  • 32. Data: 2011-10-24 13:30:24
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Nie chodzi o opanowanie tej pompy ale jej cenę.
    > Parę lat temu, z drugiej reki, kosztowała ponad 20 tys. zł, teraz nie
    > wiem, ale ceny raczej aż tak nie spadły.

    i co w tej pompie takiego kosmicznego?
    różni się zasadniczo do jakiejś sprężarki 20MPa ???

    skoro mowa o partyzantce, to odliczmy z ceny wszelkie atesty itp.
    no i wydatek może być malutki bo czasu dla siebie mamy dosyć.
    tu:
    http://archiwumallegro.pl/sprzarka_kompresor_gera_30
    0_bar-193437145.html
    dość spora, ale i troche tańsza niż 20tys.

    a tu potencjalnie znacznie tańsza:
    http://allegro.pl/okazja-sprezarka-kompresor-250-bar
    -bez-silnika-i1847342649.html

  • 33. Data: 2011-10-24 13:34:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, PM <x...@w...pl> wrote:

> [...]
    > http://archiwumallegro.pl/sprzarka_kompresor_gera_30
    0_bar-193437145.html
    > dość spora, ale i troche tańsza niż 20tys.

    Dobrze rozumiem, ze chcesz gaz pompowac kompresorem tlokowym? Nie
    chcialbym byc Twoim sasiadem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2011-10-24 13:59:08
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Dobrze rozumiem, ze chcesz gaz pompowac kompresorem tlokowym? Nie
    > chcialbym byc Twoim sasiadem.

    nie chcę, ale jezeli jest to potencjalnie groźne to chętnie wysłucham
    jakiegoś wykładu
    objaśniającego zagrożenia.

  • 35. Data: 2011-10-24 14:11:14
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > O alternatywę dla benzyny jest równie łatwo, co o solidnego, uczciwego i
    > niedrogiego mechanika samochodowego w W-wie.

    ale musi byś zmieszany z moczem!

  • 36. Data: 2011-10-24 16:46:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lisciasty

    > Myliłem się, za późno na leczenie, trzeba izolować.

    Sama się zaizoluj.

  • 37. Data: 2011-10-24 16:48:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin PM

    > ale musi byś zmieszany z moczem!

    Mocz znajduje szerokie zastosowanie w przemyśle samochodowym. Może być
    zmieszany z paliwem, dolany do płynu do spryskiwania szyb, można nim
    także napełnić węża ogrodowego, którym owiniemy felgę, zastępując w ten
    kreatywny sposób uszkodzoną oponę!

  • 38. Data: 2011-10-24 17:05:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-24 13:59, PM pisze:

    > nie chcę, ale jezeli jest to potencjalnie groźne to chętnie wysłucham
    > jakiegoś wykładu
    > objaśniającego zagrożenia.

    Jeżeli będzie idealnie odizolowany od powietrza (tlenu) to nic się nie
    stanie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 39. Data: 2011-10-24 17:23:31
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Jeżeli będzie idealnie odizolowany od powietrza (tlenu) to nic się nie
    > stanie.

    no jasne.
    ale AZ miał wyrażny wstręt do sprężarek tłokowych
    chciałbym usłyszeć/przeczytać jakąś podbudowę tej awersji.
    (chyba ze mu sie pomieszał LPG - płynny, z CNG - gazowym).

  • 40. Data: 2011-10-24 17:26:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, PM <x...@w...pl> wrote:

    > no jasne.
    > ale AZ miał wyrażny wstręt do sprężarek tłokowych
    > chciałbym usłyszeć/przeczytać jakąś podbudowę tej awersji.
    > (chyba ze mu sie pomieszał LPG - płynny, z CNG - gazowym).

    Chodzilo mi o szczelnosc takiego ukladu. Sprezarka tlokowa ma
    przedmuchy, tloki/cylindry nagrzewaja sie. Nie mowie ze to od razu
    wybuchnie ale w pelni bezpieczne napewno nie jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200