  • 11. Data: 2011-10-23 13:42:44
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > ty nie patrz na względną cene LPG tylko na różnice w cenie między jednym a
    > drugim paliwem w tym samym czasie..

    Kolega dobrze mówi. Co z tego, że gaz będzie po 3,6, jeśli benzyna wtedy
    będzie po 6,4.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 12. Data: 2011-10-23 16:07:09
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Gaz odpada, bo juz
    > niedlugo ma byc po 3,6 w zwiazku z wprowadzaniem podatkow przez EU.
    > Oczywiscie rzad nie protestuje bo bedzie mial wieksze wplywy...

    w mieście CNG.
    oczywiście trzeba się zastanowić dlaczego ceny instalacji są zaporowe
    i czy nie można tego zrobić taniej (kiedyś gazownicy na hasło "wtrysk
    wielopunktowy" dokładali 50% w cenie a i tak szła instalka II generacji)

    CNG w razie "w" sobie napompujesz z instalacji miejskiej ;-)

  • 13. Data: 2011-10-23 17:30:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin stabillo

    > Doporowadzany powoli do zalamania nerwowego, mam do Was pytanie. Co
    > proponujecie jako zamiennik dla benzyny ze stacji? Cos w stylu opalu
    > tylko na benzyne. Szukalem troche na necie ale nic nie widze, co mozna
    > by latwo zaadaptowac do jazdy choc odrobine tanszej? Moze jakas
    > ekstrakcyjna z domieszkami?

    Podobno ekstrakcyjna z moczem dobrze się sprawdza. Mówi się, że na
    niektórych stacjach sprzedają to by default.

  • 14. Data: 2011-10-23 17:43:49
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 23.10.2011 12:17, Lewis pisze:
    > Wszystko fajnie ale jednorazowo możesz przewozić tyle ile wchodzi do
    > zbiornika samochodu (oryginalnego zbiornika) plus 10l w kanistrze. :/

    Jak pojadę scanią, kamazem czy innym dużym z 1000-litrowym (czy ile tam
    do nich wchodzi) bakiem?

  • 15. Data: 2011-10-23 18:16:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    > CNG w razie "w" sobie napompujesz z instalacji miejskiej ;-)

    I myślisz, że wystarczy tylko wąż od kuchenki gazowej podłączyć do butli
    w samochodzie?

  • 16. Data: 2011-10-23 18:31:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > I myślisz, że wystarczy tylko wąż od kuchenki gazowej podłączyć do butli w
    > samochodzie?

    potrzebna jeszcze pompa. Naprawde trudne do opanowania.

    Poza problemami prawnymi i ew. bezpieczeństwem, z czysto technicznego punktu
    widzenia problemów wiele nie ma.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 17. Data: 2011-10-23 19:10:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 17:43, nalesnik pisze:

    > Jak pojadę scanią, kamazem czy innym dużym z 1000-litrowym (czy ile tam
    > do nich wchodzi) bakiem?

    To wówczas można mieć chyba 200L w zbiorniku. Nie wiem na pewno ale coś
    takiego słyszałem. Do tego kilkadziesiąt godzin do odstania w kolejce.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 18. Data: 2011-10-23 20:00:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    > potrzebna jeszcze pompa. Naprawde trudne do opanowania.
    >
    > Poza problemami prawnymi i ew. bezpieczeństwem, z czysto technicznego
    > punktu widzenia problemów wiele nie ma.

    Nie chodzi o opanowanie tej pompy ale jej cenę.
    Parę lat temu, z drugiej reki, kosztowała ponad 20 tys. zł, teraz nie
    wiem, ale ceny raczej aż tak nie spadły.
    Kiedy to się zwróci? Tajniej wyjdzie tankowanie samochodu śliwowicą.

  • 19. Data: 2011-10-23 20:42:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Paź, 17:30, to <t...@x...abc> wrote:
    > Podobno ekstrakcyjna z moczem dobrze się sprawdza. Mówi się, że na
    > niektórych stacjach sprzedają to by default.

    Ty masz chyba jakiś problem na tle moczu, zapisz się do lekarza, może
    to się leczy?

    L.

  • 20. Data: 2011-10-23 20:55:30
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 23 Paź, 19:10, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > To wówczas można mieć chyba 200L w zbiorniku. Nie wiem na pewno ale coś
    > takiego słyszałem. Do tego kilkadziesiąt godzin do odstania w kolejce.

    A po co jezdzic za granice? Bialorusini do nas przyjezdzaja.

    pozdr
    Piotr