  • 21. Data: 2012-08-07 23:55:41
    Temat: Re: Jak zrobi? du?y otw?r dla g?o?nik?w
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Z WIKI nie będę polemizował :-)

    Mozna wzglednie latwo zaimprowizowac nozny naped do recznej pilki :)
    http://www.youtube.com/watch?v=LmEHuTgtcvw&feature=r
    elated

    WM

  • 22. Data: 2012-08-08 20:32:51
    Temat: Re: Jak zrobić duży otwór dla głośników
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości

    > A gdzie mam przyjechać, kiedy i o której?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Weekendy preferowane :) chyba że umierasz z tęsknoty, wtedy wieczory
    preferowane.

    B-B.

    Irek.N.

    Dzięki!

    Czy mogę do Ciebie napisać na adres prywatny?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 23. Data: 2012-08-08 22:20:43
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:
> [...]
    >
    > Irek.N.
    >
    > Dzięki!
    >
    > Czy mogę do Ciebie napisać na adres prywatny?

    Oczywiście że możesz.
    Pisz na irek na serwerze 1024 kropka pe-el :)

    Irek.N.