  • 31. Data: 2009-08-13 23:12:45
    Temat: Re: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message
    news:u7gel6-3dr.ln1@kosmosik.net...
    > SSD lepiej nie bo ja Panie nie wierze w te dyski na flaszach, dysk to musi
    > być
    > dysk.

    za bardzo bylem ucieszony koncertem zyczen zeby na jakies solid state drajwy
    uwage zwracac :)
    jakas dziwna teraz moda zeby obciac wydatki do najnizszego mozliwego punktu
    walic liste wymagan jak nie przymierzajac SIWZ dla ferrari
    skoro sa laptopy za 1500 to ja takiego chce, za 1500 wlasnie, tylko zeby
    byl innej firmy, z innym dyskiem, inna grafika, wiecej ramu, lepsza
    matryca, mial wbudowany projektor, dzwiek 7.1, 10h na baterii...
    (ze o pedzie na 17+ cali czy "netbooka kazdy ma to chce i ja" nie wspomne
    - no, wlasnie wspomnialem, to nie rozwine przynajmniej ;)

  • 32. Data: 2009-08-14 00:08:26
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Andrzej Libiszewski nabazgrału:

    > Chyba tylko HP Pavilion umożliwia podłączenie zestawu głośnikowego
    > innego niż stereo.

    OK, przyznaję, może rzeczywiście jestem lamerem w temacie. W
    specyfikacji mojego lapka (i chyba wszystkich, które przeglądąłem swego
    czasu) widnieje, że zamontowana karta SigmaTel STAC9228 jest
    sześciokanałowa, więc przyjąłem, być może błędnie, że można zrobić sobie
    kino.

    PS. Pierwszy lepszy Pavilion jaki kliknąłem (czyli DV6500) według opisu
    posiada kartę Realtek ALC268. Czy inne laptopy z identycznym modułem nie
    dają możliwości o której mówisz? Czy w grę wchodzi jeszcze typ wyjść
    albo coś innego?

    --
    tbr

  • 33. Data: 2009-08-14 08:14:25
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > SSD lepiej nie bo ja Panie nie wierze w te dyski na flaszach, dysk to musi
    > być
    > dysk.

    SSD nie, bo po iluśtam zapisach przestaje działać, a ja dużo sobie zapisuje,
    przenoszę, kasuję itp.

    lamer

  • 34. Data: 2009-08-14 08:31:19
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał
> [...]
    > (ze o pedzie na 17+ cali czy "netbooka kazdy ma to chce i ja" nie wspomne
    > - no, wlasnie wspomnialem, to nie rozwine przynajmniej ;)

    Ale większość tego, co napisałem spełniają różne maszyny, np:

    Lenovo VALUE LINE 3000 N500:

    >- cena do 2000 zł, im bliżej 1500 tym lepiej

    1949zl

    >- nowego, z gwarancją

    tak, 2 lata

    >- normalnej firmy- czyli Hp/Lenovo/Dell/Acer/Asus/Benq a nie jakieś MSI czy
    >Medion

    Lenovo to dobra firma.

    >- z matrycą matową 15-16", nie mniejszą, nie większą

    15,4", ale błyszcząca, no trudno

    >- obojętnie jakim dyskiem, byle sensownie szybkim, lepiej nie SDD

    SATA 250 GB nie powinien być wolny

    >- 2 GB RAM+

    3GB

    >- procesorem 2*1,6 GHz lub jednordzeniowym ekwiwalentem (lub szybszym)

    Intel Dual Core T3400 (2x 2,16GHz)

    >- dobrze, żeby miał kartę dzwiękową 4.1+ (czyli nie żadne stereo)

    niestety nie ma

    >- dobrze, żeby miał DVI lub HDMI

    ma HDMI

    >- dobrze, żeby miał ethernet 1gbit

    no niestety brak

    >- dobrze, żeby miał wifi 802.11n

    ma

    Niestety ma:
    - nagrywarkę DVD+/-RW Dual Layer
    - wbudowaną kamerę 1,3 MPix
    - czytnik kart
    - dysk kilkaset GB

    Gdyby tego nie miał, to mógłby być tańszy i może by starczyło na kartę
    dźwiękową surround albo gigabit ethernet?

    lamer

  • 35. Data: 2009-08-14 10:49:31
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Może Era takie cudo oferuje?

    Jeżeli dodatkowo miałby paszport polsatu to kto wie ...

  • 36. Data: 2009-08-14 15:37:20
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "lamer" <l...@p...pl> wrote in message
    > Ale większość tego, co napisałem spełniają różne maszyny, np:

    wiekszosc to spelnia kazdy nowy laptop, a teraz znajdz jakis z
    matowa matryca do 2000 i (o ile znajdziesz cokolwiek poza hp 67*)
    zobacz w jakiej czesci spelnia inne wymagania z pierwszego postu

  • 37. Data: 2009-08-14 15:49:23
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** lamer <l...@p...pl> wrote:

    > SSD nie, bo po iluśtam zapisach przestaje działać, a ja dużo sobie zapisuje,
    > przenoszę, kasuję itp.

    Tak, tak. Po dwóch. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 38. Data: 2009-08-14 15:54:12
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly lamer nabazgrału:

    > SSD nie, bo po iluśtam zapisach przestaje działać, a ja dużo sobie
    > zapisuje, przenoszę, kasuję itp.

    A plazma się wypala.

    --
    tbr

  • 39. Data: 2009-08-14 16:40:57
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > matowa matryca do 2000 i (o ile znajdziesz cokolwiek poza hp 67*)
    > zobacz w jakiej czesci spelnia inne wymagania z pierwszego postu

    Chyba wszystkie:
    http://www.allegro.pl/item712295961_acer_5630_t6400_
    2ghz_2gb_250_9300m_wifi_kamera.html

    lamer

  • 40. Data: 2009-08-14 16:41:38
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Silly, silly lamer nabazgrału:

    > A plazma się wypala.

    A tego to nie wiem, moja ma dwa lata, ale mało ogłądam :P

    lamer