  • 1. Data: 2009-08-13 18:02:34
    Temat: Problem z nowym PC-tem
    Od: "Gregor" <e...@o...pl>

    W nowym PC-cie (Windows XP) nie działają przednie gniazda mikrofonu i
    słuchawki,tylne - owszem -tak.Sprawdzałem - fizycznie są podłączone.
    W jakiej sytuacji przycisk otwartego programu na pasku zadań będzie migać na
    czerwono z różną częstotliwością?

  • 2. Data: 2009-08-13 18:20:37
    Temat: Re: Problem z nowym PC-tem
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    prawdopodobnie zapomniano odpowiednio ustawic zworki aktywujace front panel
    na plycie glownej, albo calkiem je podlaczyc.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4265
    (20090721) __________

  • 3. Data: 2009-08-13 19:36:26
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 13 Sie, 20:02, "Gregor" <e...@o...pl> wrote:
    > W nowym PC-cie (Windows XP) nie działają przednie gniazda mikrofonu i
    > słuchawki,tylne - owszem -tak.Sprawdzałem - fizycznie są podłączone.

    Jeżeli kabelek z obudowy jest wpięty do płyty głównej, to
    najprawdopodobniej płyta domyślnie obsługuje wtyczkę HD audio a
    obudowa ma kabelek AC97. Pogrzeb w panelu kontrolnym karty dźwiękowej,
    w płytach gigabyte ta opcja nazywa się "wyłącz wykrywanie gniazd
    panela przedniego".

    --
    Regards
    Matt

  • 4. Data: 2009-08-13 19:55:49
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    pIOTER pisze:
> [...]
    4265 (20090721) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Weź i przestań się swoim NOD-em chwalić i to z przestarzałą bazą virusów.

    --
    RyAn

  • 5. Data: 2009-08-13 21:38:49
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    sa jeszcze czesto zworki na plycie ktorymi sie wlacza front panel,
    przynajmniej u mnie tak jest, wtedy front panel jest rozpoznawany przez OS i
    domyslnie jest wlaczony. A mobo sa dostarczane ze zworkami w pozycji
    wylaczajacej front panel

    pIOTER

  • 6. Data: 2009-08-14 03:28:46
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    RyAn pisze:

    > Weź i przestań się swoim NOD-em chwalić i to z przestarzałą bazą virusów.

    Ja nie rozumiem czemu się czepiacie tego NOD-a, upierdliwy jest , to
    fakt ale przesadzacie. Podejrzewam, że jak by było w sygnaturce
    "Sprzedam pół kilo kiełbasy krakowskiej" to mniej byście się czepiali.
    pzdr

    PS Co do bazy wirusów to każdy ma jaką chce.:)

  • 7. Data: 2009-08-14 06:23:52
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Thursday 13 August 2009 23:38, pIOTER wrote:
> [...]
    > przynajmniej u mnie tak jest, wtedy front panel jest rozpoznawany przez
    > OS i domyslnie jest wlaczony. A mobo sa dostarczane ze zworkami w

    ZTCW to nie OS "rozpoznaje" front panel, a zworki służą po prostu do
    zwarcia końcówek panelu. Bez zworek sygnał płynie do panela, i stamtąd
    wraca (bez włożonego wtyku od słuchawek panel po prostu zwiera sygnał), a
    po włożeniu wtyczki sygnał powrotny jest odcięty i kierowany wyłącznie do
    słuchawek...

    Ale fakt faktem - defaultowo płyta nie zadziała z panelem, bo ustawiona
    jest zworkami w konfigurację "brak panela", coby świeży posiadacz płyty
    (nie mający front panela) nie dziwował się, że dźwięk mu nie działa.
    podłączenia panelu.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 8. Data: 2009-08-14 06:48:25
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    hmmm ale u mnie wlasnie tak jest ze system odroznia panel tylni od
    przedniego i pokazuje przedni w ustawieniach IDT Audio gdy sie go zworkami
    wlaczy

    pIOTER

  • 9. Data: 2009-08-14 07:03:48
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 14 Aug 2009 05:28:46 +0200,
    Marcin <b...@t...net.pl> screamed:

    > Ja nie rozumiem czemu się czepiacie tego NOD-a, upierdliwy jest , to
    > fakt ale przesadzacie. Podejrzewam, że jak by było w sygnaturce
    > "Sprzedam pół kilo kiełbasy krakowskiej" to mniej byście się czepiali.

    Nie jest w sygnaturce. Można to wyłączyć.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 09:03:23 user up 12164 days, 20:58, 1 user, load average: 0.13, 0.71, 0.19 ]

    Power interrupts. Uninterruptable power interrupts absolutely.

  • 10. Data: 2009-08-14 10:43:15
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Marcin pisze:
    > Ja nie rozumiem czemu się czepiacie tego NOD-a, upierdliwy jest , to
    > fakt ale przesadzacie.

    Bo zajmuje 2/3 wiadomości i w efekcie zaburza czytanie.

    > Podejrzewam, że jak by było w sygnaturce
    > "Sprzedam pół kilo kiełbasy krakowskiej" to mniej byście się czepiali.

    W sygnaturce prawie *nic* nie przeszkadza, bo się to automa-
    tycznie wywala przy odpowiadaniu, a nawet wyświetla bledszą
    czcionką, a nie wali po oczach.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |