    From: "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Date: Fri, 14 Aug 2009 02:08:26 +0200

    Silly, silly Andrzej Libiszewski nabazgrału:

    > Chyba tylko HP Pavilion umożliwia podłączenie zestawu głośnikowego
    > innego niż stereo.

    OK, przyznaję, może rzeczywiście jestem lamerem w temacie. W
    specyfikacji mojego lapka (i chyba wszystkich, które przeglądąłem swego
    czasu) widnieje, że zamontowana karta SigmaTel STAC9228 jest
    sześciokanałowa, więc przyjąłem, być może błędnie, że można zrobić sobie
    kino.

    PS. Pierwszy lepszy Pavilion jaki kliknąłem (czyli DV6500) według opisu
    posiada kartę Realtek ALC268. Czy inne laptopy z identycznym modułem nie
    dają możliwości o której mówisz? Czy w grę wchodzi jeszcze typ wyjść
    albo coś innego?

    --
    tbr