    From: "lamer" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Date: Fri, 14 Aug 2009 10:31:19 +0200

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał
    > jakas dziwna teraz moda zeby obciac wydatki do najnizszego mozliwego
    > punktu i
    > walic liste wymagan jak nie przymierzajac SIWZ dla ferrari
    > skoro sa laptopy za 1500 to ja takiego chce, za 1500 wlasnie, tylko zeby
    > byl innej firmy, z innym dyskiem, inna grafika, wiecej ramu, lepsza
    > matryca, mial wbudowany projektor, dzwiek 7.1, 10h na baterii...
    > (ze o pedzie na 17+ cali czy "netbooka kazdy ma to chce i ja" nie wspomne
    > - no, wlasnie wspomnialem, to nie rozwine przynajmniej ;)

    Ale większość tego, co napisałem spełniają różne maszyny, np:

    Lenovo VALUE LINE 3000 N500:

    >- cena do 2000 zł, im bliżej 1500 tym lepiej

    1949zl

    >- nowego, z gwarancją

    tak, 2 lata

    >- normalnej firmy- czyli Hp/Lenovo/Dell/Acer/Asus/Benq a nie jakieś MSI czy
    >Medion

    Lenovo to dobra firma.

    >- z matrycą matową 15-16", nie mniejszą, nie większą

    15,4", ale błyszcząca, no trudno

    >- obojętnie jakim dyskiem, byle sensownie szybkim, lepiej nie SDD

    SATA 250 GB nie powinien być wolny

    >- 2 GB RAM+

    3GB

    >- procesorem 2*1,6 GHz lub jednordzeniowym ekwiwalentem (lub szybszym)

    Intel Dual Core T3400 (2x 2,16GHz)

    >- dobrze, żeby miał kartę dzwiękową 4.1+ (czyli nie żadne stereo)

    niestety nie ma

    >- dobrze, żeby miał DVI lub HDMI

    ma HDMI

    >- dobrze, żeby miał ethernet 1gbit

    no niestety brak

    >- dobrze, żeby miał wifi 802.11n

    ma

    Niestety ma:
    - nagrywarkę DVD+/-RW Dual Layer
    - wbudowaną kamerę 1,3 MPix
    - czytnik kart
    - dysk kilkaset GB

    Gdyby tego nie miał, to mógłby być tańszy i może by starczyło na kartę
    dźwiękową surround albo gigabit ethernet?

    lamer