  • 1. Data: 2009-08-13 08:14:26
    Temat: Jaka drukarka ?
    Od: "krzysiu" <x...@g...com>

    WITAM
    Chcialem sie poradzic - jaka drukarke kupic ?
    Do tej pory mialem Canon I 350 .Dzielna drukareczka , ale niestety zeszla .
    Drukowania mam niewiele , tekst + grafika .Chodzi mi o taka drukarke , aby
    tusze ( zamienniki ) byly mozliwe niedrogie

  • 2. Data: 2009-08-13 09:59:28
    Temat: Re: Jaka drukarka ?
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 13-08-2009 o 10:14:26 krzysiu <x...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > aby
    > tusze ( zamienniki ) byly mozliwe niedrogie

    Ile chcesz wydać? Jak niewiele drukowania to może laser kolorowy?

    Sobie wziąłbym Brothera DCP-145...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2009-08-13 10:32:35
    Od: "krzysiu" <x...@g...com>

    > Sobie wziąłbym Brothera DCP-145...
    > --
    > Brak sygnaturki.

    DZieki za odpowiedz , tylko ze deczko drogo tusze , kolorowe 3 x 25 zl kolor
    + 25 zl czarny ( w printeria . pl ) . kurcze do canona i 350 tusz kupowalem
    po ok, 10 zl za czarny i ok,15 zl za kolor :).
    A co myslisz( myslicie ) o canon pixma ip 4500 ?

  • 4. Data: 2009-08-13 12:18:03
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 13-08-2009 o 12:32:35 krzysiu <x...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > kupowalem
    > po ok, 10 zl za czarny i ok,15 zl za kolor :).
    > A co myslisz( myslicie ) o canon pixma ip 4500 ?

    Zmień sklep. Ja widzę zamienniki po 12 zł brutto na tuszeitonery.pl
    Na www.dodrukarki.pl też tanio - po ok. 14 zł brutto.
    A poza tym zawsze można wywiercić dziurkę z boku, nalać tuszu i zakleić...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 5. Data: 2009-08-15 20:20:15
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "krzysiu" <x...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > kupowalem po ok, 10 zl za czarny i ok,15 zl za kolor :).
    > A co myslisz( myslicie ) o canon pixma ip 4500 ?

    Ja do Canon Pixma IP 1500 kupowałem tusz kolor za 1,5 a czarny za 2,5 zł
    (albo na odwrót).
    Ale po kilku latach padła głowica, a nowa to za duży koszt. Ponieważ
    dostałem w prezencie HP to używam HP.
    Też niezła, ale lepiej samemu napełniać, bo tusze jakieś drogie.

    lamer