eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony? › Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
  • Data: 2012-01-20 10:44:45
    Temat: Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/01/2012 10:35, atm wrote:

    > Nie chce mi sie szukac juz zestawien poboru produ przez wylaczone PC.
    > Przy wyborze zasilacza, gdy znalazlem te statystyki bylem bardzo
    > zaskoczony, ze z jednej strony producent stara sie o gold czy silver ale
    > tam gdzie juz nikt nie patrzy mozna zaoszczedzona energie wyslac w kosmos.

    Zrobię to za Ciebie:

    http://michaelbluejay.com/electricity/computers.html

    > Standby zasilacza ma niezaprzeczalne zalety i wcale tego nie neguje.
    > Twierdze jednak, ze w tym zakresie nikt nie zabral sie za dopracowanie
    > technologii i poki co jest ona mocno kulawa pod katem zuzycia energii.

    Ależ wcale nie jest kulawa, przeciętny biurowy desktop zużywa w trybie
    stanby mniej niż te twoje 14W, a wyłączony 1-3W.

    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/ca/en/sm/WF04a/121327
    08-12132884-12132884-12132884-80584512.html

    Power Consumption in ES Mode - Suspend to RAM (S3) (Instantly Available
    PC): <2.7 W

    Przejrzyj strony producentów sprzętu. I nie miej pretensji o większy
    pobór, jeśli wpakujesz do komputera zasilacz 850W kręcący wentylatorem
    po wyłączeniu, bo mój komputer uciągnie wszystkie nowe gry bez
    najmniejszego problemu, a zasilacz mam o połowę słabszy. Chcesz
    brandzlować się benchmarkami, to płać. Ty chciałbyś mieć sportowy
    samochód z 5s do setki, ale żeby palił 10 litrów w mieście.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net