eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony? › Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
  • Data: 2012-01-20 11:21:59
    Temat: Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-20 12:13, kamil wrote:

    > A wiesz, że takim Ferrari zalecane są okresowe wymiany oleju nawet jeśli
    > stoi pod domem i nie jeździ? Do V12 wejdzie go więcej i droższego, niż
    > kowalski wleje do Audi TDI co 20.000km.

    > Jeśli ten właściciel przeczyta instrukcje, w której napisano "żeby nie
    > palił 2 litrów więcej, naciśnij przycisk na desce rozdzielczej" -
    > myślisz że go wciśnie czy raczej przyjdzie marudzić w usenecie?

    Z tym informacjami jest problem, przejrzalem pobieznie pdfa z manualem
    do mojego zasilacza i nie doszukalem sie informacji ile bierze pradu w
    trybie standby. W tej materii nawet polskie konkursy smsowe wydaja sie
    bardziej rzetelne.
    Wiesz, wlasnie takie glosy (moze nie w usenecie, ktory umiera) czesto
    wplywaja na rozwoj technologii.
    Jesli wszyscy beda siedzieli cicho zadowoleni z tego, ze zasilacz zre
    bez wiekszego uzasadnienia energie (ponizej znajdziesz zestawienie
    850-tek, ten na pierwszy miejscu zuzywa tylko 4W wiec jak sie chce to
    mozna) a monitor IPS przeklamuje kolory w Windowsie poza profilowanymi
    programami (ktorych jest jak na lekarstwo) to bedziemy sie bujac z tymi
    niedorobkami wieki cale.