eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony? › Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
  • Data: 2012-01-20 11:13:46
    Temat: Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/01/2012 10:58, atm wrote:

    > Jestem jak najbardziej sklonny placic prace szybkich komponentow w
    > komputerze, jednak tylko i wylacznie wtedy gdy z nich korzystam. Czy
    > wypasiona karta graficzna i szybki procesor po wylaczeniu komputera
    > pobiera prad?
    > Wczesniej posluzyles sie przykladem alarmu i radia samochodowego; czy
    > radio i alarm w Ferrari sa proporcjonalnie bardziej energochlonne w
    > stanie spoczynku, od tego z przecietnego modelu Audi?

    A wiesz, że takim Ferrari zalecane są okresowe wymiany oleju nawet
    jeśli stoi pod domem i nie jeździ? Do V12 wejdzie go więcej i droższego,
    niż kowalski wleje do Audi TDI co 20.000km.

    > Do zasilenia podtrzymania zycia plyty glownej nie potrzeba ogromnej
    > ilosci energii i jesli zuzycie pradu w przez zasilacz w trybie standby
    > jest proporcjonalne do jego mocy to ta technologia wymaga dopracowania.
    > To ze ktos ma BMW z silnikiem 5 litrow, ktore pali 15l/100km wcale nie
    > musi oznaczac, ze godzi sie rowniez na dziure w baku, przez ktora traci
    > dodatkowe 2 litry.

    Jeśli ten właściciel przeczyta instrukcje, w której napisano "żeby nie
    palił 2 litrów więcej, naciśnij przycisk na desce rozdzielczej" -
    myślisz że go wciśnie czy raczej przyjdzie marudzić w usenecie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net