eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony? › Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
  • Data: 2012-01-20 11:20:12
    Temat: Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-20 12:07, atm pisze:

    > Tutaj jest przedstawiony pobor pradu przez zasilacze 850W:
    > http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canuck
    s-reviews/26990-9-way-850w-power-supply-roundup-16.h
    tml

    Twój link pokazuje, że ktoś dostrzega problem. To cieszy.

    Pamiętam, gdy na studiach zastanawiałem się, dlaczego marnuje się prąd w
    procesorach w czasie, gdy nie wykonują dużych obliczeń. Kilka lat
    później zaczęły się pojawiać procesory oszczędzające energię.

    Wtedy jednak nie było nagonki na ekologię. Dzisiaj mamy ją na każdym
    kroku, dlatego zdumiewa mnie to, co się dzieje z komputerem w nocy w
    czasie, gdy powinien spać jak zabity.