-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak zachowują się piesi na drodze
Date: Sun, 11 Dec 2011 22:21:51 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <jc36th$d8t$1@mx1.internetia.pl>
References: <jbt09n$cnm$1@inews.gazeta.pl> <jbt3ti$ign$1@mx1.internetia.pl>
<jc26dg$f7h$1@node2.news.atman.pl> <jc29cp$2ic$1@mx1.internetia.pl>
<jc2am5$jt3$1@node2.news.atman.pl> <jc2bn9$gku$1@mx1.internetia.pl>
<c1.01.3T1XB9$0gd@mike.oldfield.org.pl> <jc2ksk$4up$1@mx1.internetia.pl>
<c1.01.3T1c7H$0gl@mike.oldfield.org.pl> <jc304s$84b$1@mx1.internetia.pl>
<c1.01.3T1fLw$0go@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-28-51.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1323638513 13597 178.36.28.51 (11 Dec 2011 21:21:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Dec 2011 21:21:53 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <c1.01.3T1fLw$0go@mike.oldfield.org.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2419728
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-12-2011 21:40, Adam Płaszczyca pisze:
> Ale po co ma hamować? Pieszy wchodzi na przejście i idzie z taką
> prędkością, że kierowca TIR-a widzi, że mu zejdzie z pasa.
> Pieszy też idzie z równą prędkością, bo dobrze sobie wyliczył, że zejdzie z
> pasa ciężarówce, zanim ta nadjedzie.
> W tym przypadku kluczową sprawą jest widoczność. I zachowując się zgodnie z
> przepisem tej widoczności nie mam, a kiedy przepis łamię, mam zachowaną
> widoczność, co zwiększa bezpieczeństwo.
Jeśli zabierasz się za wyprzedzanie jak w przykładzie powyżej, to
przywalisz w pieszego będąc np. na wysokości kabiny TIRa. W ten sposób
zabrałeś pieszemu szanse zejścia z ulicy, a sobie kilkanaście metrów
hamowania czyli pierwotną odległość koniec naczepy->początek składu. Tak
więc zakaz wyprzedzania żadnej szkody tu nie zrobi, wręcz przeciwnie.
Natomiast wyprzedzenie ciężarówki jeszcze gdzieś przed przejściem nie
jest wyprzedzaniem _na przejściu_ więc nie bardzo widzę związek.
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 11.12.11 22:23 DoQ
- 11.12.11 22:42 RoMan Mandziejewicz
- 11.12.11 22:43 RoMan Mandziejewicz
- 11.12.11 22:48 J.F.
- 11.12.11 23:09 AZ
- 11.12.11 23:23 Rafał \"SP\" Gil
- 11.12.11 23:55 RoMan Mandziejewicz
- 12.12.11 00:01 Rafał \"SP\" Gil
- 12.12.11 00:08 Grejon
- 12.12.11 00:22 to
- 12.12.11 00:22 to
- 12.12.11 00:48 DoQ
- 12.12.11 06:51 Shrek
- 12.12.11 09:29 Myjk
- 12.12.11 09:32 Robson
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
Najnowsze wątki
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-09-13 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-09-13 Zabrze => Projektant/Expert PHP Laravel (e-commerce) <=
- 2024-09-13 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-09-13 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-09-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-09-13 Warszawa => Senior IT Project Manager <=