  • Data: 2011-12-12 09:29:36
    Temat: Re: Jak zachowują się piesi na drodze
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 09 Dec 2011 19:49:49 +0100, ToMasz

    > tak mam. ale w tym przypadku nie zauważyłem ze sprawa toczy się na
    > drodze jednokierunkowej. Pieszy czekał aby przejść. nie wiem czy był
    > sznurek aut, czy "kamerzysta" jechał jako ostatni. Jeśli jechał ostatni
    > to w moim mniemaniu, mógł zrobić wiele aby wypadku uniknąć. Gdyby jechał
    > jako pierwszy z wielu, to za nim ustawiłby się sznurek aut, i ten z
    > lewego pasa miałby większe szanse na zauważenie że "puszczają" pieszego.

    Przeczytaj sobie Art. 26.1. Kierowca zbliżający się do przejścia, ma
    zachować ostrożność DOMYŚLNIE, a nie "mieć większe szanse na zauważenie" bo
    <litania przykładów co by było gdyby>. Potem jest Art. 26.3. 1. i 2. też
    dosyć wymowny.

    > PIERWSZE!

    Nie pierwsze, tylko drugie -- to, które chwile później go uderzyło, pomimo,
    że ZATRZYMAŁ się i zostawił miejsce na przejazd. Może obejrzyj to nagranie
    ponownie, co? Gadasz, jakbyś go w ogóle nie oglądał.

    > Tak w 13 sekundzie jak usłyszał pisk opon. Dla mnie na drodze pisk
    > oznacza "w nogi". Dla niego "aleoso chooodzi?"

    Nie "aleoso chooodzi?", tylko "słyszę ostre hamowanie, widzę, że auto się
    nie zatrzyma, staję, niech przejedzie sobie obok" -- tymczasem pacjent ze
    Skody wali w niego, stojącego na pasach, pomimo, że ten ułatwił mu zadanie
    ominięcia.

    > tak po 2 sekundach.

    Sugerujesz, że to dużo czasu? Może dla ciebie, gdy sobie siedzisz za
    monitorkiem i klepiesz w klawiaturę, oglądając filmik, zagryzając
    czipsem...

    > żeby było jasne. mam prawo jazdy od 90r i zero szkód na OC,

    Łał. Chcesz niniejszym otrzymać order PMS?

    > uważam że kierowca z lewego pasa jest winny.

    Nie rozumiem zatem dlaczego próbujesz wykazać, że winnym jest tutaj także
    pieszy. Pieszy zrobił wszystko, by uniknąć potrącenia, w przeciwieństwie do
    kierowcy.

    > Jednak na
    > litość boską nauczcie SWOICH bliskich żeby jako piesi wchodzący na drogę
    > patrzyli na nią jak na pole minowe! Ta odrobina komplikacji, maleńki
    > dyskomfort może uratować życie. NA filmie mamy ofiarę której przez myśl
    > nawet nie przeszło to co powyżej napisałem.

    Bzdury opowiadasz. Przecież pieszy się ZATRZYMAŁ _przed_ pędzącym pojazdem,
    a więc UWAŻAŁ! Nie wszyscy jednak mają tak zajebisty refleks, jak Ty
    zapewne masz, nie są tak wysportowani jak zapewne Ty jesteś, nie wszyscy
    też na każdy pisk czy klakson spierdalają w podskokach gdzie pieprz rośnie.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*