    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 9 Mar 2020 02:15:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 06:26:39 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Po niemiecku, angielsku, polsku ?

    Pani pyta po jakiemu wolisz, na locie ICN-MUC wybór był między niemieckim,
    angielskim, a koreańskim, na MUC-GDN były niemieckie, angielskie i polskie. A że pani
    szybciej je daje niż odpowiesz, to ja dostałem po sztuce każdego, więc sobie
    porównałem. Dosłowne tłumaczenie, nawet ilość kratek do wpisywania literek taka sama
    w każdej linijce. To jakaś bardziej skoordynowana akcja.

    > Szkopskie formularze do polskiego ministerstwa ? Troche dziwne.

    Może one idą do jakiejś agencji unijnej, która cały ten bajzel koordynuje.
    Ciekawostka, bo na żadnym formularzu nie było standardowej unijnej formułki kto
    zarządza tymi danymi osobowymi. Adresy, telefony, osoby które powiadomić jak padniesz
    itd. Jakoś nikt nie protestował, więc ja też wypełniłem.

    > Byc moze rozpoznali po telefonie wlasnie. Sprawdzili jakie kraje
    > zwiedziles.
    > Numer masz polski, koreanski ?

    Mam dwa, podałem koreański. Esemesy przychodzą na polski. W niecałe dwa dni przyszły
    już cztery.