-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak wycenić szkodę?
Date: Mon, 17 Jun 2013 23:17:04 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <kpnucr$ve8$1@node1.news.atman.pl>
References: <kpnktn$gun$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1371503835 32200 89.67.158.86 (17 Jun 2013 21:17:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jun 2013 21:17:15 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 130617-1, 2013-06-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2495109
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "A5tu5" <n...@n...dialog.net.pl> napisał w wiadomości
news:kpnktn$gun$1@news.dialog.net.pl...
> Ów uszczerbek polega na wybiciu "wgniota" od środa auta na tylnym
> błotniku.
> Lakier nie strzelił, jest tylko wypukłość w blasze.
> Chciałbym uniknąć lakierowania tego/całego elementu.
> Niby ASO robi wszystko aby zminimalizować efekt szkody, zamówiło serwis
> zewnętrzny od "wgniotów", ale raczej marne szanse aby przy "wbijaniu"
> wypukłości lakier nie strzelił.
A twierdzisz tak na jakiej podstawie? Jeśli lakier oryginalny, a spec wie co
robi, to nic nie pęknie.
Ja ostatnio zlecałem naprawę błotnika, właśnie taką metodą. U mnie było
rzeczywiste ryzyko, że lakier pęknie, bo błotnik był już malowany, a w
dodatku "ostra" wgniota była na krawędzi błotnika na przetłoczeniu i nie
rokowała, że da się ją wyciągnąć. Jestem mocno zaskoczony jak dobrze to
wyszło.
> Pytanie, bo kompletnie nie wiem jak podejść do tematu:
> jak oszacować szkodę, jaką formę rekompensaty można zaproponować i
> ewentualnie w jakiej wysokości (wartość odszkodowania) ?
Jak w każdym innym przypadku. Jeśli to ASO i masz jeszcze do nich zaufanie,
to mają przywrócić stan pierwotny. Jeżeli nie chcesz z nimi gadać, to
prosisz dane ich ubezpieczyciela, zgłaszasz mu szkodę i oddajesz auto do
naprawy gdzie chcesz.
W grę wchodzi jeszcze rzeczoznawca, który obejrzy, policzy i za jakieś 4
stówki da Ci papier z kwotą, którą powinni Ci oddać... ;-)
X
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.13 10:58 Franc
- 18.06.13 12:13 elmer radi radisson
- 18.06.13 15:25 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=