eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak wycenić szkodę?Re: Jak wycenić szkodę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak wycenić szkodę?
    Date: Mon, 17 Jun 2013 23:17:04 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <kpnucr$ve8$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kpnktn$gun$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1371503835 32200 89.67.158.86 (17 Jun 2013 21:17:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jun 2013 21:17:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 130617-1, 2013-06-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2495109
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "A5tu5" <n...@n...dialog.net.pl> napisał w wiadomości
    news:kpnktn$gun$1@news.dialog.net.pl...

    > Ów uszczerbek polega na wybiciu "wgniota" od środa auta na tylnym
    > błotniku.
    > Lakier nie strzelił, jest tylko wypukłość w blasze.
    > Chciałbym uniknąć lakierowania tego/całego elementu.
    > Niby ASO robi wszystko aby zminimalizować efekt szkody, zamówiło serwis
    > zewnętrzny od "wgniotów", ale raczej marne szanse aby przy "wbijaniu"
    > wypukłości lakier nie strzelił.

    A twierdzisz tak na jakiej podstawie? Jeśli lakier oryginalny, a spec wie co
    robi, to nic nie pęknie.
    Ja ostatnio zlecałem naprawę błotnika, właśnie taką metodą. U mnie było
    rzeczywiste ryzyko, że lakier pęknie, bo błotnik był już malowany, a w
    dodatku "ostra" wgniota była na krawędzi błotnika na przetłoczeniu i nie
    rokowała, że da się ją wyciągnąć. Jestem mocno zaskoczony jak dobrze to
    wyszło.

    > Pytanie, bo kompletnie nie wiem jak podejść do tematu:
    > jak oszacować szkodę, jaką formę rekompensaty można zaproponować i
    > ewentualnie w jakiej wysokości (wartość odszkodowania) ?

    Jak w każdym innym przypadku. Jeśli to ASO i masz jeszcze do nich zaufanie,
    to mają przywrócić stan pierwotny. Jeżeli nie chcesz z nimi gadać, to
    prosisz dane ich ubezpieczyciela, zgłaszasz mu szkodę i oddajesz auto do
    naprawy gdzie chcesz.

    W grę wchodzi jeszcze rzeczoznawca, który obejrzy, policzy i za jakieś 4
    stówki da Ci papier z kwotą, którą powinni Ci oddać... ;-)

    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: