    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Date: Wed, 16 Nov 2011 17:41:58 +0100

    On 2011-11-16 07:29:41 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Jak zwykle na każdym samczym forum/grupie/itd, pojawiają się dwie
    > skrajne opinie. A prawda jest - jak zwykle - w środku.
    > Pewne rzeczy były lepsze, pewne gorsze. Dłuższe życie urządzeń - ale
    > nie 10 lat temu, a ze 30, 10 lat temu robiono już tandetę jak dziś.
    > Część współczesnych urządzeń, jeśli wziąć pod uwagę jakość, jest bardzo
    > trudno dostępnych (np. proszę wskazać współczesne zwykłe radio, które
    > ma dobre brzmienie i odporność na zakłócenia od wszechśmieci w eterze).
    > Z drugiej strony np. komputery są rzędy wielkości bardziej stabilne i
> [...]

    Nie w tym rzecz. Ani ze mnie starzec, ani małolat. Używam
    najnowocześniejszych produktów. Smartfona pewnie miałem, jak pszemol
    się podniecał 1in nokią z kolorowym wyświetlaczem. Uznaję postęp
    techniczny i go w wielu miejscach doceniam. Jednak nie rozmiem
    baraniego pędu, bo nowsze.
    Ile nowych technologii obiecywało góry, a daje tylko w dupę?
    Ile razy nowoczesne telefony się zawieszają, albo tracą zasięg? A miało
    być tak pięknie.
    Domowe centrum rozrywki, idealne połączenie kompa, TV i co tam kto ma
    jeszcze. TV gada po sieci z serwerem DLNA, ale już sprzęt audio mimo iż
    też ma gniazdko LAN, nie chce gadać bo serwer trzeba uruchamiać na
    innym porcie, niby też DLNA. I to ma być niby lepsze?
    Lepsze w folderze reklamowym producenta i tylko z jego klamotami działające.
    A jak chce mieć TV słony, a audio, dobrego życia, bo mam taki kaprys,
    to już gówno a nie działanie razem.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam